שוק הנדל"ן מורכב ממגוון רחב של נכסים- בסקטור הפרטי והציבורי יחד. כחלק מתהליכים של שינויים, התחדשות ויזמות קמים ותבצעים פרויקטים שונים עם מטרות שונות. ניתן למצוא פרויקטים של בנייני מגורים, קומפלקס קניות, קניונים, מגדלי יוקרה או בתים פרטיים באזורים שקטים. פרויקטים אלו נבנים על ידי יזמים או קבלנים בשל הרצון לרווח כספי. לכן, הצלחתו של פרויקט נמדדת בכמות האנשים המאכלסים את הפרויקט או בביצוע רכישה של פרויקט, יחד עם קבלת רווחים מהמכירה. מי שייקבע את הצלחתו של הפרויקט הם הקונים או השוכרים וקהל היעד אליו הפרויקט מיועד. לכן, שיווק פרויקטים הוא צעד חשוב מאוד בתהליך. חשוב להבין כי תהליך השיווק נעשה באופן שונה בין פרויקט לפרויקט שכן תמהיל המאפיינים משתנה. למשל, פרויקט של מגדלי יוקרה למגורים ישווק בפלטפורמות ובסגנון אחר משיווק של פרויקט קומפלקס של חנויות, שכן מגדלי היוקרה מיועדים לאלו המחפשים מקום מגורים והם בעלי מעמד סוציו אקונומי גבוה, ואילו קומפלקס החנויות מיועד לבעלי עסקים.
שיווק הוא חלק מהתהליך
שוק הנדל"ן הוא שוק דינאמי, שמשתנה בהתאם לשינויים סביבתיים, חברתיים ואף מדיניים. בעקבות כל השינויים המתרחשים הצרכים משתנים ורעיונות לפרויקטים חדשים צצים. פרויקט בנייה אינו רק שלב הבניה עצמו, אלא מתחיל במספר של תהליכים שנעשים לפני וגם אחרי. בטרם מתחילים את פרויקט הבנייה, חשוב לבדוק האם יש צורך לכך בשוק, מה מטרתו והאם היתכנותו אפשרית. לאחר מכן, יש צורך בתכנון הפרויקט כולו- תכנון הנדסי ופונקציונאלי, תוך בדיקה של תשתיות הקיימות מסביב כמו מים וחשמל וכמובן שינויים עתידים הצפויים להתרחש באזור הפרויקט. קבלת אישורים מהגורמים הרשמיים נדרשת לאחר מכן, על מנת שתהיה האפשרות להתחיל בבניית הפרויקט. כמו כן, צריך לבחור את ספקי החומרים, המחירים, אנשי צוות לבנייה והצבת לוחות זמנים בהתאם. לאחר כל התהליכים האלו, ניתן להתחיל בבניית הפרויקט. לאחר שהפרויקט בנוי, מגיע השלב בו צריכים למצוא קונים פוטנציאלים. שיווק פרויקטים חדשים הוא חלק מהתהליך שכן הפרויקט הוא מקור הכנסה כספית, ולשם כך- נדרשים קונים.
אסי בר נדל"ן היא חברה מובילה בתחום שיווק פרויקטים ברמת גן, גבעתיים והסביבה כ-15 שנה. החברה מספקת מעטפת כוללת על מנת למקסמם את השיווק ובכך להגיע להכנסות מקסימליות. החברה מספקת שירות איכותי, מקצועי ומלווה את הלקוח לאורך כל הדרך.