Site icon מקומון רמת גן

שאיבת שומן עושים אצל מומחה לשאיבת שומן

העולם הרפואי כבר לקח מזמן את הפניה לעבר התמחויות ותתי-התמחויות. הסיבה ברורה לגמרי, שהרי ככל שהרופא מתמחה במשהו באופן בלעדי, כך הוא מפתח מומחיות גבוהה במיוחד בתחום ההתמחות. רופאים אלו יודעים את התחום ומפתחים את התחום, וזה מאותם הרופאים שמגיעות פריצות דרך בתחומים ספציפיים, בכל ענפי הרפואה, כמו גם ברפואה האסתטית, ובתחום של שאיבת שומן.

ישנן הרבה דרכים להתמודד עם שומן עודף. נכון, מי שיכול להתמודד עם השומן העודף שלו בעזרת משטר תזונתי קשוח ופעילות גופנית מרובה, מוטב שיעשה זאת. אך מרבית האנשים מגלים שעם חלוף השנים, אפילו שהם ספורטאים מצטיינים ומתמידנים אמיתיים, השומן גם הוא מתמיד, ומצטבר בגופם למרות הכל.

צילום: pixabay

הפתרון הפשוט הוא שאיבת השומן העודף

אנחנו משתמשים בטכנולוגיה בכל האספקטים בחיינו, וכמובן שגם באספקטים הרפואיים. מדוע אם כך להתעכב מטיפול אסתטי חיוני ומהיר שיסלק מאיתנו תאי שומן מיותרים ויביא את גופנו לרמת אסתטיקה שאנו מחפשים?

עד כמה פשוט התהליך?

  1. ייעוץ ראשוני – כל מטופל ומטופלת עוברים מפגש ייעוץ ראשוני בו תכירו את הרופא המטפל ואת הצוות, תלמדו על שיטות שאיבת השומן הזמינות עבורכם, ותקבלו את כל המידע הדרוש כדי להתקדם לשלבים הבאים בטיפול.
  2. בדיקת רופא – כאן כבר נכנסים לעובי הקורה, כאשר הרופא המומחה מבצע בדיקת התאמה מלאה. במידה והוחלט כי ניתן לבצע שאיבה ובאיזה הליך היא תתבצע, תגיעו יחדיו להחלטה באיזה אזורים בדיוק תבוצע השאיבה. בהזדמנות זו תראו תמונות לפני-אחרי של שאיבות דומות כדי לקבל תמונה ברורה על הפוטנציאל האסתטי של הטיפול שלפניכם.
  3. שלב טרום טיפול – כעת שכל הפרטים סוכמו, וידוע לאן ומתי מתקדמים, זה הזמן לבצע את ההכנות הבסיסיות. לצורך זה תקבלו הדרכה מלאה על התהליך, כולל דגש מיוחד על מה מצופה מכם, כמטופלים,לעשות טרם הגעתכם לשאיבה. לעיתים תתבקשו לבצע בדיקות דם, לעיתים אולי צילום חזה או א.ק.ג, ומי שנוטל מדללי דם יתחייב להפסיק ליטול אותם כשבוע טרם הניתוח. ממפגש זה תצאו עם חוברת הסברים מפורטת, כדי שתוכלו להעמיק בפרטים ולהבין את כל מה שדרוש להבין
  4. הטיפול עצמו – את הטיפול תקבלו מצוות שלם הכולל רופאים, אחיות וצוות מקצועי מקיף של המרפאה הכולל ליווי אישי של יועצת מהקליניקה. אתם בידיים טובות ומקצועיות, במהלך כל הטיפול. ההליך שיבוצע הוא ההליך שנקבע בשלבים הקודמים, בין אם הוא שאיבה בלייזר, ג׳י פלסמה (J-Plasma), בגלי אולטרסאונד, בגלי רדיו, וכיו"ב.

השלב החמישי: מעקב להחלמה

תקופת ההחלמה משתנה מאדם לאדם ובין סוגי הטיפולים השונים. באופן כללי ההחלמה הראשונית מהליך שאיבת שומן לוקחת באזור שלושה שבועות, או אז תראו את השינוי החיובי במראה הגוף אליו ייחלתם כשהגעתם לקליניקה.

באם עולות שאלות במהלך תקופת ההחלמה תוכלו לקבל מענה בכל רגע מאחות מוסמכת שמומחית בתחום שאיבת השומן, מה גם שתגיעו לפגישת ביקורת במרפאה.

Exit mobile version