בניגוד לקידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני נעשה בלי לרכוש שטחי פרסום למודעות של העסק שלכם בגוגל, ברשתות חברתיות, או באתרים מובילים. אבל מי שרוצה לעשות קידום אורגני איכותי ומקצועי, משלם על זה לא מעט. אז מה ההיגיון ועל מה אתם משלמים בכלל?
קידום אורגני לעומת קידום ממומן – למה שניהם עולים כסף?
רגע לפני שנצלול לרציונל, חשוב להבין מה ההבדל בין קידום ממומן לבין קידום אורגני -קידום ממומן הוא קידום שנעשה באמצעות מודעות פרסום בתשלום, המתפרסמות באתרים שונים ובמנוע החיפוש של גוגל.
קידום אורגני, לעומת זאת, נעשה על ידי אמצעים שונים, שגורמים לאלגוריתם של גוגל להעדיף את האתר שלכם על פני אתרים אחרים – לא בגלל ששילמתם כסף לגוגל, אלא בגלל שעשיתם את הפעולות הנכונות והגולשים אוהבים את האתר שלכם.
רבים מעדיפים לקחת מקדם אתרים מקצועי לצורך ביצוע תהליכי קידום אורגני אפקטיביים ולכן, למרות שקידום אורגני לא כולל תשלום לגוגל על הפרסום, הוא עולה לא מעט כסף.
לצורך העניין , חשוב להבין כי גם יצירת קמפיין קידום ממומן, לרוב נעשית בעזרת בעלי מקצוע בתחום, כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של הקמפיין ולהבטיח שהכסף המושקע בקמפיין לא ירד לטמיון.
אז על מה אתם משלמים כשאתם משלמים על קידום אורגני?
קידום אורגני מקצועי – מה הוא כולל?
מקדם אתרים מקצועי נעזר בכלים מקצועיים רבים שיש לו, כמו גם ידע מקצועי וניסיון, כדי לבצע את הפעולות הנחוצות שיכולות לעזור לאתר שלכם להגיע למקומות טובים בתוצאות החיפוש – באופן עקבי, לטווח ארוך, בצורה שתשאיר את הרושם הנכון, האמיתי והמושך – על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. למשל:
- שיפור זמני טעינת עמודים, כדי שהגולשים לא יתייאשו ויעברו לאתר אחר
- שיפור התוכן באתר – כדי שיהיה מעניין להיות באתר שלכם
- התאמת התוכן לביטויי חיפוש – כדי שהאלגוריתם של גוגל יציע את האתר שלכם כשגולשים מחפשים את הביטויים הרלוונטיים לעסק שלכם
- שיפור חווית משתמש – עיצוב אתר אטרקטיבי, מעבר קל ונוח בים העמודים, פלטפורמה נוחה להזמנות ורכישות ועוד.
- שיפור יחסי המרה – כל מה שניתן לעשות כדי שהגולשים לא יעזבו את האתר שלכם בלי להשאיר פרטים/להזמין מוצר או שירות ועוד.
- הטמעת קישורים לאתר שלכם באתרים אחרים, כדי לחזק את האמינות של האתר שלכם בעניי המערכת של גוגל.
לסיכום
קידום אורגני הוא שירות בעל ערך חשוב מאוד לעסק שלכם, אבל קידום אורגני על יד מקדם מקצועי לא רק משפיע על קידום האתר שלכם, אלא גם על השקט הנפשי שלכם, על רמת המקצועיות שהאתר שלכם משדר ללקוחות ובעיקר – חוסך לכם המון זמן, אותו אתם יכולים להשקיע בפיתוח ושיפור של העסק שלכם.