אחד הכלים הפופולאריים ביותר לפרסום דיגיטלי היום, הוא פרסום בפייסבוק. בעלי עסקים ובעלי מקצוע מנצלים את העובדה שמרבית הגולשים מבלים זמן רב ברשת החברתית הפופולארית על מנת לקדם את עצמם ואת העסקים שלהם, דרך מודעות פרסום ממומנות.
תוכלו למצוא עוד טיפים על פרסום בפייסבוק באתר של אימוג'ו, החוכמה היא לדעת מה בדיוק אנחנו מחפשים, מה בדיוק אנחנו מעוניינים לקדם, ומה גודל התקציב שעומד לרשותנו. צריך לומר, שברוב המקרים פרסום בפייסבוק הוא רק נדבך אחת במסגרת שיווק דיגיטלי, יש עוד מגוון רחב של אמצעים שמיועדים לכך.
אנחנו נציג לכם כאן 13 נקודות חשובות על פרסום בפייסבוק ועוד טיפים שקשורים לנושא. זאת על מנת שתוכלו לבצע את התהליך בצורה מסודרת וטובה, באופן כזה שהפרסום שלכם יקבל חשיפה אשר יביא כמה שיותר גולשים להכיר את המוצר או את השירות שלכם.
על פרסום בפייסבוק ועוד טיפים בנושא
- הטיפ הראשון הוא, לייצר מודעה כמה שיותר שיווקית אך לא באופן אגרסיבי. זה משחק מאוד עדין, מצד אחד אנחנו צריכים להיות שיווקיים, מצד שני, הקהל היום, במיוחד הקהל הצעיר, הוא חכם ומתוחכם, הוא יודע לזהות מתי מנסים למכור לו משהו ובדרך כלל הוא מתנגד לזה. לכן צריך להיות שיווקי במידה.
- הטיפ השני, אם אנחנו רוצים לשווק בפייסבוק, אנחנו צריכים להגדיר מראש מה אנחנו רוצים לשווק ולמי. כל מי שמכיר את המערכת של פייסבוק יודע שאפשר למקד באופן מאוד מדויק את הפרסום, לכן חשוב שאנחנו נשתמש בכלי הזה.
- הטיפ השלישי, רצוי להשתמש באביזרים נלווים, כלומר, לא רק בטקסט אלא גם בתמונות, סרטונים ואמצעים אחרים שיכולים לתפוס את העין.
- הטיפ הרביעי, לייצר מקור משיכה. אנחנו רוצים שגולשים יראו את המודעה שלנו וילחצו, אנחנו נצטרך למשוך אותם, בין אם זה באמצעות הנחה, מבצע או כל דבר שיהפוך את זה למשתלם עבורם.
- הטיפ החמישי, טיימינג. אומרים שעיתוי זה הכל, וזה נכון. צריך לשים לב מתי אנחנו מפרסמים מה והאם יש לכך חשיבות. אם אנחנו מציעים מוצר לקיץ, לא ייתכן שנפרסם אותו בתחילת החורף.
- הטיפ השישי, שינויים ולמידה תוך כדי תנועה. אחד הכלים שעוזרים לנו ללמוד על פרסום בפייסבוק ועוד טיפים בנושא זה דרך ניסוי וטעייה, למידה תוך כדי תנועה, יש מספיק מערכות נתונים שיכולות לעזור לנו בנושא.
- הטיפ השביעי, בסיס טוב מאחורי הפרסום. אנחנו רוצים לפרסם? זה יפה, אבל אנחנו צריכים שיהיה בסיס איכותי מאחורי הפרסום, עמוד עסקי או אתר איכותי.
- הטיפ השמיני, מענה מהיר ואיכותי. כל פרסום בפייסבוק יכול להיות טוב אם אנחנו מגיבים מהר ללקוחות ובצורה נעימה וברורה.
- הטיפ התשיעי, ללמוד מאחרים. זו לא בושה ללמוד מה אחרים עשו, איפה הם הצליחו ואיפה הם טעו.
- הטיפ העשירי, לא לחזור על אותו פרסום פעמיים. אין סיבה שנעשה זאת, אנחנו יכולים להיות מקוריים בשביל לייצר שני קמפיינים נפרדים.
- הטיפ האחד עשרה, להשקיע את מה שאנחנו יכולים ולא מעבר. אין טעם להשקיע תקציב שאין לנו.
- הטיפ השניים עשרה, רצוי מאוד שנקבע יעדים סבירים להצלחה ולא יעדים שהם מעבר ליכולותינו.
- הטיפ השלוש עשרה, להיות נוכח בפייסבוק לפני ואחרי ולא רק בזמן הקמפיין.
על הכותב
שי בנקהלטר, עוסק בנושאי ייעוץ ו- SEO ובעיקר במחקר טכנולוגיות ואסטרטגיות קידום שונות. חי את השיווק באינטרנט ומתעניין מאוד בחקר טכנולוגיות הקיימות בעולם. בשנת 2013 הקים שי את אימוג’ו שיווק דיגיטלי שמציעה שירותי שיווק דיגיטלי למגוון רחב של חברות ועסקים.