Site icon מקומון רמת גן

עריכת חוזי נדל"ן עם עורכי דין בלבד

קרדיט - Pixabay

נכס נדל"ני שיש לכם הוא הנכס העיקרי שלכם ברוב המקרים, ולכן עליכם לוודא שכל פעולה שתעשו בו מקבלת גם ליווי של עורך דין כדי לשמור עליו. בימינו רבים המקרים של הונאות נדל"ן שונות לצד ריבוי החוקים והתקנות שמחייבות כל אחד לשמור עליהן, כמו גילוי נאות לפני מכירת דירה וכדומה. לכן, כשאתם רוצים למכור דירה כדי לעבור הלאה ולהתקדם לנכס אחר ומשודרג יותר, חשוב לקבל ליווי מקצועי של עורך דין מכירת דירה. הוא יבדוק גם את החוזה שאתם רוצים להציע לקונה, את כל מה שנדרש לבדוק בנכס שלכם מבחינה חוקית כדי לכלול פרטים הכרחיים כמו ליקויים שונים או בעיות, את ההערות שרשומות בטאבו לגבי הנכס וגם את האיתנות הפיננסית של הקונה שלכם. אתם לא רוצים לחתום על חוזה שמעביר בעלות על נכס ולגלות שלקונה אין את הכספים שהבטיח בתמורה לקנייה של הנכס. את כל זה מבצע למענכם משרד עורכות דין, גישור ונוטריון פילביץ'-אבדייב, בניהולן של עו"ד גלי אבדייב ועו"ד חגית פילביץ’, שמלווה לקוחות כבר שנים רבות.

עיר מתפתחת עם הזדמנויות רבות

עיר מתפתחת כמו אשדוד והסביבה מציבה לפניכם הזדמנויות נדל"ן רבות שבוודאי תרצו לנצל וליהנות מהן. אתם יכולים להיכנס לעסקת נדל"ן מבטיחה לנכס מניב תשואה או לקנות לעצמכם דירה גדולה ומשופרת יותר, והמשותף לכולן הוא העובדה שלא עושים אותן לבד. כל עסקת נדל"ן חייבים לעשות בליווי צמוד של עורך דין מקרקעין באשדוד. הוא זה שמכיר את העיר והסביבה, את תוכניות הפיתוח העירונית ואת הוועדות לתכנון שבהן מעבירים לאישור את תוכניות הבנייה. הוא גם זה שיזהיר אתכם מטעויות ויערוך למענכם את החוזים שלא יקפחו אתכם וישמרו על האינטרסים שלכם.

כל דירה צריכה ליווי משפטי

יש הליכים רבים שאינם חייבים להיות גדולים כמו השקעה במיזם נדל"ני גדול ומבטיח, אלא אפילו שכירת דירה או השכרתה. גם במקרים כאלו מומלץ להתייעץ עם עורך דין כדי לוודא שאתם חותמים עם האדם הנכון, שאתם מכוסים מבחינת תיקון נזקים או אי השארת חובות של הדייר, וגם פינוי במועד או הארכת חוזה, אם זה ייראה לשני הצדדים. לכל המקרים האלה משותף הליווי המקצועי והיחס המסור של משרד עורכות דין, גישור ונוטריון פילביץ'-אבדייב, בניהולן של עו"ד גלי אבדייב ועו"ד חגית פילביץ’, שעוסקות בתחום זה כבר שנים רבות והן מכירות כל פינה וכל התפתחות בעיר.

Exit mobile version