Site icon מקומון רמת גן

עיצוב פנים במרכז הארץ

קרדיט: Pixabay

ישראל היא מדינה קטנה ויחסית צפופה, כאשר מרבית האוכלוסייה מתרכזת בערים הגדולות ובייחוד, באזור המרכז. אזורי הצפון והעמקים ידועים בנופים המרהיבים, בשדות הפתוחים והירוקים ובמקורות המים הנרחבים, ואילו אזור הדרום והשפלה מתאפיינים בתרבות והיסטוריה מפוארת, בטבע מעניין ובמסלולי טיולים מאתגרים. אזור המרכז, לעומתם, ידוע כאזור יותר עירוני וככזה, כולל בתוכו בניינים גבוהים, קניונים, ריבוי מקומות מסחר וכן, מקומות עבודה. חברות רבות מהארץ ומהעולם מעדיפים להקים שלוחות ומשרדים באזור המרכז, בדגש על מטרופולין תל אביב, עקב היותו לב הארץ שמושך בעקבותיו תיירים, אזרחים ואפילו משקיעים פוטנציאלים. בבואם לעצב משרדי חברה או אזור עסקי ייעודי כמו פארקי הייטק, מעצב או מעצבת פנים במרכז בעלי ניסיון מומחיות ובקיאות באזור, יודעים להפיח חיים וליצור מקוריות ויצירתיות גם בבניינים רבי קומות ובאזורים רווי מקומות עסקים, כדי לייחד את העסק אותו הם מעצבים.

הייחודית בעיצוב של משרדי יוקרה

בערים הגדולות ובדגש על אזור המרכז, ניתן למצוא סביבות בהן ישנם בניינים רבים המורכבים בעיקר ממשרדים ומבתי עסק שמשרתים, לרוב, את העובדים במקום. התחרות בין החברות היא גדולה וכדי למשוך את העובדים דווקא אל החברה הספציפית, החברה תשים דגש על עיצוב המשרדים בצורה אטרקטיבית ותיצור אזורים שידגימו לעובד יום עבודה רגיל, במסגרתו הוא יוכל לבלות שעות רבות במשרד ולקבל את כל שהוא צריך ומבקש. עיצוב משרדים מודרני מתמקד ביצירת חלל מעוצב ואסתטי המדגים את חזון החברה, תוך הבטחת רווחת העובדים והלקוחות. בעזרת שימוש בריהוט ארגונומי ובעיצוב שמגרה אזורים יעודיים במוח, ניתן להוביל את העובדים לתפוקה גבוהה יותר ולנוחות מקסימלית. החל מברים ומטבחים מאובזרים בשלל גאדג׳טים, מכונות ומקררים שונים וכלה בחדרי מנוחה ומשחק הכוללים קונסולות מתקדמות וספות נוחות, המשרדים צריכים להיות מעוצבים בצורה פונקציונלית, כך שהעובדים ירצו להישאר בהם.

תנו לעובדים שלכם את הטוב ביותר

במרכז תוכלו למצוא מעצבי פנים מוכשרים רבים, אך לא כולם יוכלו לתת לכם בדיוק את מה שאתם צריכים ומבקשים. מחפשים מעצבת פנים במרכז שתוכל לתרגם את החזון העיצובי של החברה שלכם למשרד מעוצב ויפיפה? עדית לוי היא מעצבת פנים בעלת תואר ראשון בעיצוב, אשר פתחה סטודיו עצמאי שפועל למען לקוחותיו משנת 2014. עדית עובדת בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ועם אנשי מקצוע אחרים המעורבים בפרויקט – היא מאפיינת את צרכי הלקוח, ההעדפות והסגנון האישי שלו, כמו גם הדברים שחשוב לו שיכללו בעיצוב וממפה את האפשרויות בהתאם לתקציב המוקצה לפרויקט. לאורך הפרויקט כולו, תקבלו ליווי צמוד, עדכונים תכופים וזמינות מירבית כדי לפתור כל בעיה במהירות ולהיצמד ללוח הזמנים של הפרויקט. פניה אל עדית מבטיחה לא רק שירות לקוחות מוביל, אלא עבודה ללא רבב תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ואיכות ללא פשרות. פנו עוד היום לקבלת פגישת ייעוץ כדי להתחיל ליצור מקום עבודה ששם את העובדים והלקוחות שלכם בקדמתו.

Exit mobile version