Site icon מקומון רמת גן

עורך דין דיני נזיקין – ייצוג עד התוצאות

credit: canva.com

אם נפגעתם בעבודה, והמעסיק או חברת הביטוח מסרבים לתת פיצוי שמגיע לכם, הכתובת היא עורך דין דיני נזיקין אשר מתמחה בתחום. תאונות עבודה נחשבות אמנם לאחד התחומים המרכזיים בהם עוסק עורך דין דיני נזיקין אך לחלוטין לא יחיד. עורך דין המתמחה בדיני נזיקין הוא הגורם לפנות אליו גם במקרה של תאונת דרכים בה חברת הביטוח לא מפצה פיצוי הולם  בהתאם לנסיבות התאונה ולדרגת הפגיעה וכן תאונות המתרחשות במקום ציבורי ובהן הגורם הנתבע יכול להיות בין היתר גם הרשות המקומית. טולדנו ושות'- משרד עורכי דין מתמחה בנזיקין עם דגש על נזקי גוף בעקבות תאונות דרכים, עבודה, תאונות אישיות ועוד. הידע והניסיון שצברו עו"ד טולדנו וצוות משרדו מאפשרים לנפגע לקבל את הפיצוי המקסימלי שניתן בהתאם לנסיבות.

עורך דין דיני נזיקין – טיפול בתיק מתחילתו ועד סופו

עורכי דין המתמחים בתחום זה מטפלים בתיקים מרגע הגעתו של הלקוח ליעוץ ועד קבלת הפיצוי המגיע לו.  במידה והחלטת בית המשפט אינה צודקת או תואמת את נסיבות המקרה, הראיות והחוקים הרלוונטיים, עורך דין דיני נזיקין  ימשיך בטיפול בתיק גם לערעור וייצוג הלקוח בערכאה גבוהה יותר.

הטיפול מתחיל תמיד בפירוט נסיבות המקרה על ידי הלקוח. עורך הדין  יחקור את העניין לעומק, יבדוק מהן הראיות העומדות לצד הנפגע, מהן ההוכחות לכך שישנו קשר נסיבתי בין הדרך בה התנהל הפוגע לפגיעה ומידת חומרתה. עורך דין דיני נזיקין המתמחה היטב בסוג המקרה, בין אם זו תאונת דרכים, רשלנות רפואית או תאונת עבודה מכיר היטב את החוקים בנושא על סעיפיהם וכן פסיקות המהוות תקדימים משפטיים שאפשר להתנהל גם על פיהם.

לאחר למידת המקרה לעומק נעשות הפעולות הנדרשות  כדי לקבל פיצוי מתאים מהגורם האחראי. הדבר כולל לא מעט בירוקרטיה והצגת מסמכים וכאשר הדבר נעשה בעזרת עורך הדין התהליך מתקצר. לאחר פניה לגורם האחראי- רשות מקומית, מקום עבודה וכו' ישנה ההתנהלות מולם, כשנעשה ניסיון לעשות להגיע להסכמה מחוץ לכותלי בית המשפט. במידה ואין ברירה- ההליך יעבור לבית המשפט ועורך הדין ייצג את התובע.

איך לבחור את עורך הדין המתאים?

עורך דין דיני נזיקין חייב להיות מומחה ובעל ניסיון בנזיקין באופן כללי, עם דגש על סוג המקרה. אם לדוגמה מדובר על תאונת עבודה, כדאי לוודא שעורך הדין מומחה לא רק בנושא נזיקין אלא גם בדיני עבודה. מומלץ לבחור עורך דין הפועל באזור מגוריכם, במיוחד כשהגוף הנתבע הוא גוף  כמו הרשות המקומית או סניף המוסד לביטוח לאומי המקומי. היכרות של עורך הדין את הנפשות הפועלות בכל גוף יכולה להקל לפחות על ההליך מבחינה בירוקרטית.

מעבר  למקצועיות, לניסיון ולידע חשובה מאוד גם רמת השירות והתחושה האישית. עורך הדין ילווה אתכם בתקופה לא פשוטה בה אתם נמצאים לאחר פגיעה ואינכם במיטבכם כך שתחושת אמון וביטחון מול עורך הדין תקל מאוד. טולדנו ושות'- משרד עורכי דין מתמחה בדיני נזיקין, לצוות המשרד ניסיון ומומחיות בתחום והוא מקפיד מעבר למקצועיות על מתן יחס אישי ותחושת ביטחון לכל לקוח. ניתן לחייג במספר: 04-6990886

Exit mobile version