Site icon מקומון רמת גן

ניהול ציי רכב

קרדיט - Canva

ניהול ציי רכב נדרש על פי החוק אבל לא רק. מנכ"לי עסקים רבים ממנים מנהלי ציי רכב גם כאשר החוק אינו דורש זאת. כך, בגלל היתרונות הרבים שהם מביאים עימם. המשימות עימן מתמודד כל בעל תפקיד כזה הן רבות וחשובות. חברת JAKOBSON שירותי בטיחות עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

ניהול ציי רכב – עם אחריות רבה

ניהול ציי רכב כרוך באחריות רבה. הנושא חשוב בגלל שמדובר על בטיחות הנהגים, הנוסעים ומשתמשי דרך אחרים. הנושאים עליהם מופקד מנהל צי הרכב הם רבים ובין היתר: ייעוץ לקראת רכישות, בדיקת רכבים מתאימים לצרכי החברה, דאגה שוטפת לטיפולי תחזוקה שוטפים, לתיקון תקלות, לביצוע טסט שנתי, לרכישת פוליסת ביטוח שנתית ועוד. בנוסף ניהול נהגים כולל כל הפרטים הטכניים הקשורים בעבודתם. כך, ניהול תיק נהג, וידוא רישיונות נהיגה בתוקף, וידוא שאינם נוהגים תחת הרשעות נהיגה חמורות, העברת ריענון שוטף בנושאי נהיגה,  הקניית  הרשאות נהיגה לכלי רכב מיוחדים כמו: משאיות, אמבולנסים ועוד. שירות אחר הינו בתחום ייעוץ לרכישת רכבים שמטרה ריענון או הגדלת צי הרכב הקיים. צריך להבין כי ניתן למצוא בשוק רכבים רבים כולל מודלים של יצרנים רבים. האתגר המונח לפתחי כל עסק גדול הוא בחירת המתאימים ביותר לצרכיו מבחינת תפוקתם, מחיריהם, תחזוקתם השוטפת ועוד. כך גם לגבי רכישה במזומן או בליסינג.

יתרונות רבים

ניהול מוקפד מביא עימו יתרונות רבים שכולם טובים וחשובים. בטיחות העובדים והנוסעים חשובה, אבל גם ביצוע משימות החברה ללא תקלות ואין זה משנה אם היא מובילה נוסעים, משנעת סחורות, מסיעה חולים וכדומה. השורה התחתונה היא חיסכון בכסף ובזמן, ייעול עבודה, שביעות רצון לקוחות משירות מעולה ועוד.  כל אלו תורמים לשורת ההכנסות והרווחים ולשגשוג.

חברה המנוהלת היטב

חברת JAKOBSON שירותי בטיחות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל. ייעוץ לכל סיטואציה, ליווי, בעלי מקצוע מוכשרים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה  הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

Exit mobile version