Site icon מקומון רמת גן

מהן דרישות iso 22000 בישראל?

credit: vanva.com

iso 22000

תקן iso 22000 מחייב את כל העוסקים באספקת מזון. זהו תקן ניהולי עם דרישות שנועדו להבטיח מוצרי מזון בטיחותיים ונטולי סיכונים. תקן iso 22000 מתייחס למחויבות של הנהלת העסק לצמצום גורמי הסיכון עם דרישה לתכנון נכון של תהליכי ייצור, קידום תכניות לייצור מזון בטוח, זיהוי גורמי סיכון וקביעת צעדי מנע.

על כלל העסקים לשאוף לשיפור מתמיד של אבטחת תהליכי הייצור. חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון מתמחה בעבודה על פי iso 22000 והטמעת התקן בכל סוגי העסקים, אם אתם מעוניינים לשפר את בטיחות המזון שמיוצר או מאוחסן אצלכם חייגו עכשיו ותגלו שאפשר וכדאי להפחית עלויות, להתייעל ולצמצם סיכונים.

דרישות iso 22000 בישראל

בטיחות מזון נדרשת בכל רחבי העולם. כיום כאשר מוצרי מזון וחומרי גלם מיובאים ומיוצאים בעולם כולו נדרשת מחויבות כלל עולמית לאבטחת מזון על פי תקנים מחמירים. כאן בישראל המודעות לבקרת איכות מזון נמצאת במגמת עלייה וניתן לזהות שינויים חיוביים אצל יצרנים, ספקים וגם חקלאים. ייצוא של מוצרי מזון ורכיבי מזון מתאפשר אל חלק ממדינות העולם רק כאשר גורמי הייצור עומדים בתקן של מדינת היעד. אי עמידה בתקנים קפדניים של אבטחת מזון עשויה לצמצם אפשרות לשיתופי פעולה מסחריים בינלאומיים. תקן iso 22000 נחשב לתקן בינלאומי אחיד שקובע סטנדרטים למערכות בטיחות מזון.

מי מחויב בתקן iso 22000?

כלל הגורמים שלוקחים חלק בשרשרת הייצור של מוצר המזון מחויבים בבקרת איכות על פי תקן iso 22000. התקן מחייב חקלאים, עסקים שמייצרים חומרי גלם, יצרני משקאות, עסקים לאריזת מוצרי מזון, עסקים בתחום אחסון המזון, עסקים בתחום השינוע, מרכזים לוגיסטיים, בתי אוכל, עסקי שיווק מזון. התקן מתייחס גם ליצרני אריזות ויצרנים של ציוד לעסקי מזון.

רוצים לוודא שאתם עומדים בתקן? חייגו עכשיו אל חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון לביצוע בדיקה מקיפה של כל תהליך הייצור. צוות מקצועי ומנוסה יסביר אלו שינויים דרושים, איך אפשר לייעל את העבודה, אלו סיכונים קיימים, מהן דרישות החובה וגם מדוע כדאי לאסור על עובדים שמטפלים במזון לענוד תכשיטים.

Exit mobile version