Site icon מקומון רמת גן

לשלב בין שיטות רפואה שונות לקבלת ריפוי טוב יותר

קרדיט: pexels.com

אם בעבר שיטות הטיפול השונות הנכללות תחת כותרת הגג של רפואה משלימה נחשבו לחלק שולי יחסית בעולם הרפואה והטיפול באנשים, היום דברים כבר אינם כך. גם השמרנים ביותר ברפואה הקונבנציונלית כבר נוכחו לדעת שיש אמת מאחורי אותן שיטות ושהן באמת עוזרות. לעיתים אפילו הן מציעות פתרון טוב ויעיל יותר מזה שמציעה הרפואה הקונבנציונלית לאותה בעיה. לכן, הגישה של רבים היום היא הרפואה האינטגרטיבית שלוקחת את היתרונות המשמעותיים של כל סוג רפואה. גם בתוך הרפואה המשלימה ישנן שיטות שונות המגיעות ממגוון מקומות  בעולם ומתבססות על עקרונות שונים. הומאופתיה מציעה טיפול באמצעות תמציות המופקות מצמחים ומדוללות היטב כך שהעוצמה של החומר היא חזקה מספיק בכדי להביא לשיפור וריפוי של מצבים שונים.

ללמד את הגוף להתמודד באמצעות מגוון תמציות וחומרים טבעיים

כאמור, הומאופתיה מבוססת על שימוש בתמציות שונות של צמחים המכילות חומרים שהאפקט שלהם ידוע. ההסתכלות על המטופל לפי שיטה זו היא כמכלול, כך שהמטפל לא מנסה להתמקד בתסמין מסוים ממנו סובל המטופל אלא להבין ממה הוא נובע. פעמים רבות מגלה המטופל בדיעבד שהטיפול פתר בעיות נוספות ולא רק את זו שבגללה פנה לטיפול. זאת כיוון שסימפטומים שונים נבעו מבעיה אחת עמוקה וכוללת יותר אשר קיבלה מענה באמצעות הטיפול ההומאופתי. מאפיין נוסף של טיפול הומאופתי השונה מטיפול ברפואה הרגילה הוא שלכל מטופל נרקחת רמדי, תרופה הומאופתית, ספציפית עבורו על סמך תשאול מקיף וניתוח שלו כך שהמטפל הבין אילו תמציות יש לכלול בתרופה ובאיזו רמת דילול.

טיפול הומאופתי: מילדות ועד זקנה

טיפול הומאופתי מתאים לא רק לפתרון בעיות שונות אלא גם לטיפול בכל קשת הגילאים. ישנו טיפול הומאופתי לילדים ואף לתינוקות. הטיפול מסייע משמעותית במצבים של אקזמה ופריחה בעור שישנה לתינוקות פעמים רבות, מסייע לטיפול בגזים ומקל על כאבי בקיעת שיניים. לילדים טיפול הומאופתי מסייע להתגונן טוב יותר מפני מחלות אשר קל מאוד להידבק בהן בגן או בבית הספר. הטיפול מחזק את מערכת החיסון ומאפשר לגוף להתמודד יותר עם מזיקים ופולשים. לצד זאת, הוא גם מסייע לגוף להבין מתי הוא מפעיל את הצופרים ללא סיבה. אלרגיה היא תופעה מוכרת שמשמעותה היא בעצם התגוננות יתר של הגוף מפני גורם שאינו מסוכן. טיפול הומאופתי בו ניתנים לגוף חומרים טבעיים המפעילים את אותם צופרים רק במינון נמוך מאוד ודילול מתאים מרגיל את הגוף לחומר ומלמד אותו שאין סכנה בהכנסתו.

אליהב שוע הוא מטפל הומאופתי בעל ניסיון רב. הוא טיפל לאורך מעל 30 שנה במגוון רחב של בעיות ומטפלים בגילאים שונים. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version