Site icon מקומון רמת גן

לבדוק את המבנה מהבסיס ועד לגימורים- כך תעשו את זה

קרדיט - Canva

בית אך גם כל סוג אחר של מבנה כמו מבנה מסחרי, בניין משרדים, מבנה תעשיה וכו' הם חלל בו אמורים אנשים לשהות במשך שעות. כל ליקוי או בעיה בבניין וגם בכל יחידה בו בפני עצמה יהוו סכנה או שבמקרה הטוב אי נוחות וירידה באיכות החיים לנמצאים במקום. לכן חשוב לעקוב אחרי הבניה וגם בסיומה לבדוק את המבנה באופן יסודי וקפדני. אם בדק בית נעשה לרוב לגבי יחידה ספציפית במבנה כמו דירה, ביקורת מבנים היא בדיקה רחבה יותר שנעשית גם לגבי מספר יחידות יחד או אפילו לגבי המבנה כולו, לרבות שלד המבנה והמעטפת שלו ולכן היא נעשית ע"י מהנדסים ואנשי מקצוע המומחים כל אחד בתחומו.

עומדים לקנות דירה יד שניה? אל תקנו חתול בשק

קניית דירה היא ללא ספק חלומם של רבים אך לא אצל כולם הדבר אפשרי. לכן, אם כבר התמזל מזלכם ורכישת דירה עומדת על הפרק, חשוב לעשות את הדברים נכון. אם המטרה היא קניית דירה יד שניה, חשוב להתקדם לקניה רק לאחר ביצוע בדק בית ע"י חברת בדק בית מומלצת ומוכרת. בדק בית מונע מרוכשים רבים לעשות טעויות ולקנות דירה שיש בה ליקויים, גם אם אינם נראים לעין, אשר בהמשך היו מתגלים וגם גורמים להוצאות מיותרות. בבדק בית נבדקים כל הפרמטרים הנדרשים כדי לדעת שהדירה ראויה ובטוחה למגורים. נעשית בדיקה לאיתור רטיבות, איטום, סדקים, בדיקת מערכת האינסטלציה, החשמל וגם בדיקות סביבתיות כמו קרינה שבהחלט משמעותיות בשיקולים לקניית דירה לטווח ארוך.

לבדוק היטב גם דירה חדשה מהנילונים

בדק בית נראה כאחד השלבים החשובים בהחלטה האם להתקדם לרכישת דירה יד שניה שמוצאת חן בעיניכם. עם זאת, חשוב לא פחות לבצע בדק בית לדירה חדשה מקבלן. דירה זו, בניגוד לדירה יד שניה שהיא נכס פיזי אותו אתם יכולים לראות וגם לבדוק, אתם רוכשים "על הנייר" בציפייה כמובן לקבל בדיוק את מה שראיתם בהדמיות ומה שהובטח לכם, וכמובן ללא ליקויים כיוון שזהו מבנה חדש. אז הדברים לא תמיד כך. גם דירות חדשות מקבלן מתגלות לא מעט פעמים עם ליקויים, חלקם גלויים לעין וחלקם סמויים שניתן לאתר רק בבדיקה מקצועית המשלבת מומחיות בנושא ושימוש במכשור מתקדם שיכול להצביע על ליקויים.

חברת ABN פיקוח וייעוץ הנדסי היא בעלת ניסיון רב בתחום, מבצעת בדקי בית, ביקורת מבנים ופיקוחי בניה ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version