Site icon מקומון רמת גן

כללי בטיחות לעבודה עם כלי עבודה וגינון

תמונה: pixabay

אתם לא צריכים להיות אנשי מקצוע מדופלמים בשביל להיות מסוגלים לבצע בעצמכם עבודות תחזוקה בסיסיות. כיום כאשר קיימים כלי עבודה נטענים (חשמליים) פעולות כמו הברגה או קידוח הפכו פשוטות. אין כל צורך בכוח פיזי לביצוע תיקונים בבית או עבודות גינון. כל בעל גינה יכול לבחור לטפל בעצמו בגינה שלו. שילוב מנצח של כלי עבודה נטענים ומערכת השקיה אוטומטית יאפשר טיפול יסודי בגינה תוך מאמץ מינימלי. מחפשים לרכוש כלי עבודה חדשים או ציוד גינון? הנכם מוזמנים לפנות אל חברת בני וליד פריד דיאב בע"מ להתייעצות, רכישת ציוד במחירים משתלמים, הכוונה, הדרכה. יש לחברת בני וליד פריד דיאב בע"מ 50 שנות ניסיון בענף.

התקנת משאבת טבולה בגינה

פעולה תקינה של משאבה טבולה מחייבת התקנה במיקום שמבטיח שהמשאבה תהיה טבולה לחלוטין (מכוסה כולה בנוזל). משאבה טבולה גובה אפס מתאימה לפינוי מהיר ויעיל של מי גשם וגם מי ביוב. במרתפים ושאר מבנים תת קרקעיים נהוג להתקין משאבה טבולה גובה אפס. שימו לב, המשאבה מתחילה לפעול רק כאשר היא מכוסה באופן מלא במים / נוזל. המנוע של המשאבה שואב את המים ומזרים אותם אל צנרת הביוב או אל מאגר מים חיצוני. משאבות טבולות נחוצות גם לתחזוקת בריכות שחיה. בחירה והתקנה של משאבה טבולה כדאי ללוות בהדרכה של איש מקצוע.

מה חשוב לדעת לשימוש בטיחותי בכלי עבודה וגינון?

הפעלה לא נכונה או לא אחראית של כלי עבודה עלולה לגרום לפציעות ונזק עם דגש על פציעות קשות. ראשית נדגיש שיש להרחיק את כלי העבודה מהישג יד של ילדים. כל עוד אין לכם ביטחון מלא ביכולת שלכם לתפעל את כלי העבודה בצורה בטוחה – אל תעשו בו כל שימוש. הקפדה על שימוש באביזרי בטיחות מצמצמת את הסיכון. נשתמש בכל כלי עבודה רק לאחר שקראנו את הוראות השימוש והנחיות היצרן. במידת האפשר כדאי לקבל הדרכת שימוש נכון מבעל מקצוע. נמליץ להימנע מעבודה עם הכלים בקרבת אנשים, מרווח ביטחון עשוי למנוע פציעות מיותרות.

טיפול ותחזוקה של כלי עבודה

לאחר שרכשנו כלי עבודה חדש במיטב כספנו, עלינו לדאוג לתחזק אותו ולאחסן אותו כראוי. כלי עבודה נטענים זוכים בשנים האחרונות לפופולריות רבה בשל היותם נוחים יותר לשימוש. שימו לב להנחיות של היצרן לגבי דרישות האחזקה של כלי העבודה הנטענים. לפני כל הפעלה נבצע בדיקת תקינות. לטיפים נוספים והמלצות על כלי עבודה חייגו אל חברת בני וליד פריד דיאב בע"מ.

Exit mobile version