Site icon מקומון רמת גן

כיצד בוחרים מעקות לבית בצורה הטובה ביותר?

קרדיט: pexels.com

מעקות הם דבר חשוב ביותר לכל בית. אם אתם בשלב שבו אתם בוחרים מעקות לביתכם, ישנם כמה גורמים שונים שעליכם לקחת בחשבון טרם אתם בוחרים אותם וזאת בכדי שהם יתאימו לביתכם בצורה הטובה ביותר. ראשית כל, עליכם לקחת בחשבון את הבטיחות של המעקות. שנית, עליכם לקחת בחשבון את ההתאמה שלהם לתקני הבנייה המקומיים על מנת לוודא שהם מספקים את התמיכה הנדרשת. מעבר לכך, חשבו על המראה האסתטי והמעוצב של המעקה, כאשר מטרתו תהיה להשלים את העיצוב הכללי של הבית שלכם. בין אם אתם מעדיפים סגנון מודרני, מסורתי או כפרי לביתכם, חשוב שגם המעקה יהיה תואם להלך הרוח העיצובי בביתכם. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיסייע לכם לבחור מעקות לביתכם בצורה הטובה ביותר.

סוגי מעקות

כאשר מדובר על מעקה למדרגות פנים או מעקה למדרגות חוץ, ניתן למצוא כיום מעקות העשויים מחומרי גלם שונים לרבות: מעקה מעץ שהוא בחירה קלאסית המציעה מראה חם המשלב בעיצוב כפרי. מדובר על מעקה רב תכליתי אשר ניתן לצבוע אותו כך שיתאים לעיצוב הפנימי של הבית. סוג נוסף של מעקה הוא מעקה ממתכת. מדובר על מעקה שמספק מראה מודרני, הוא עמיד מאוד והוא דורש תחזוקה מינימלית. עוד סוג של מעקה הוא מעקה זכוכית אשר מציע אפשרות לראות את הנוף ללא הפרעה ויוצר תחושה של רוחב או פתיחות. מדובר על מעקה אלגנטי ביותר. מכיוון שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מעקות, חשוב מאוד לבחור את המעקה לביתכם בצורה הטובה ביותר.

כיצד תבחרו מעקה פנים?

אם אתם מחפשים מעקה פנים לביתכם, הנה כמה פרמטרים שחשוב מאוד שתשימו עליהם דגש:

ראשית כל, קחו בחשבון את עיצוב החלל שבו יותקנו המעקות. עבור אזורים קטנים יותר מעקות זכוכית מלוטשים או מעקות מתכת יכולים ליצור תחושה פתוחה. בחללים גדולים יותר מעקות עץ יכולים להוסיף חמימות וקסם מסורתי. כדאי להתאים את העיצוב של המעקה לעיצוב הבית הקיים, על מנת שהוא ישתלב בו באופן הרמוני. שנית, חשוב מאוד שתבחרו במעקה העשוי מחומרי גלם עמידים. חשוב לדעת כי חומרים שונים דורשים רמות תחזוקה שונות. מעקות מתכת עמידים ודורשים תחזוקה מינימלית בעוד שמעקות עץ עשויים להזדקק לליטוש או צביעה שוטפים. מעקה זכוכית לעומתם מציעים מראה מודרני אך דורשים ניקוי תכוף יותר על מנת לשמור עליהם נקיים וללא כתמים. חשוב שתבחרו חומר גלם שמתאים לאורח החיים שלכם וליכולת התחזוקה שלכם. כמובן שחשוב לרכוש את המעקה רק מחברה אמינה, מומלצת ובעלת מוניטין אשר מציעה גם שירות התקנה מקצועי של המעקה.

Exit mobile version