Site icon מקומון רמת גן

הטכנולוגיה המודרנית בתחום רפואת השיניים

קרדיט - Freepik

החיוך שלנו הוא חלק משמעותי בנראות החיצונית שלנו וכאשר אנו לא מרוצים ממנו, הבטחון העצמי שלנו יושפע רבות מכך. למזלנו, הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים היא הרבה יותר מתקדמת כיום משהייתה בעבר ואפשרויות הטיפול בכל בעיה הן מרובות. עם שתלים איכותיים וכתרים העשויים מחומרים שונים על מנת לדמות את המראה של שיניים אמיתיות לחלוטין, כמו גם שיטות הלבנה וציפוי, המכשור הרפואי וכך גם הידע הנרחב, נהיה מפותח לאין שיעור. גם ברפואת השיניים המסורתית וגם בתחום האורתודנטיה, שיטות הטיפול התפתחו באופן מרשים לאורך השנים. למשל, במידה ואתם מעוניינים לבצע יישור שיניים בצורה אחרת מלבד הדבקת סמכים על גבי הצד החיצוני של השן, כיום תמצאו אופציות מרובות – החל מסמכים המודבקים בצד הפנימי של השיניים ועד ליצירה של מגוון פלטות שקופות ליישור שיניים עבור כל שלב בתהליך, יישור השיניים הפך קל ופשוט עם האפשרויות השונות העומדות לפנינו.

מה היא הפלטה השקופה וכיצד היא פועלת

אם שמעתם מחברים, מכרים, פרסומות טלוויזיה וכדומה, על השיטה של פלטות שקופות ליישור שיניים, ודאי שאלתם את עצמכם כיצד עובדת השיטה. התהליך מתחיל בסריקה ממוחשבת של חלל הפה בו הרופא קודם כל מוודא כי מצבכם עומד בקריטריונים של טיפול בשיטת הקשתיות השקופות. טכנולוגית הקשתיות כיום יכולה להתאים לרוב סוגי הבעיות האורתודנטיות, אך עם זאת, עדיין ישנן מספר בעיות שהקשתיות מתקשות לפתור. במידה ונמצאתם מתאימים, הרופא יתאים לכם מספר קשתיות כאשר כל אחת מהן היא מעט שונה מהקודמת ויסביר לכם לכמה זמן תצטרכו להרכיב כל אחת מהן ומתי לעבור לפלטה הבאה. עבור נוחות מקסימלית, מלבד היותן שקופות וכמעט בלתי נראות, את הפלטות ניתן לשלוף בעת הצורך, כמו בזמן אכילה ושתייה ובזמן צחצוח השיניים.

מרכז רפואי אמין שמחויב לתוצאה הטובה ביותר עבורכם

למרות העובדה שחיוך מושלם הוא בר השגה, הליך של יישור שיניים, בייחוד באמצעות פלטות שקופות, עלול להיות יקר וארוך ולא לפתור את כל הבעיות האורתודנטיות או האסתטיות שלנו. במידה ומדובר בשן או שתיים שנראות קצת עקומות או צהובות יותר, או אפילו שורה שלמה, שיטה אחרת כמו לדוגמא, ציפוי חרסינה, יכולה לשמש אופציה נוחה ומהירה יותר. מעוניינים במרפאה שמאגדת את כל השירותים הללו תחת קורת גג אחת? הכירו את G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה של ד"ר גלפרין, המתאפיין באנשי מקצוע מעולים, מכשור מתקדם וחווית שירות שלא תמצאו בשום מקום אחר. המרכז מעניק לא רק שורה של טיפולים מומחים החל מהשתלות ויישור שיניים ועד לטיפולי אסתטיקה רפואית, אלא מתהדר גם במתן יחס אישי ואדיב, מתוך ההבנה כי החששות והכאבים הכרוכים בביצוע טיפולי שיניים עלולים להיות מלחיצים עבור חלק מהאנשים. עם ניסיון רב ומוניטין שאין שני לו, היו סמוכים ובטוחים שבמרכז לרפואת הפה והאסתטיקה – G MAGIC TOUCH  של ד"ר גלפרין, תקבלו טיפול בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

Exit mobile version