Site icon מקומון רמת גן

הדרך המתקדמת ביותר למצק את עור הפנים

קרדיט - Freepik

דרך לא פולשנית למיצוק העור שלכם היא טיפול עם מכשיר למיצוק העור המשתמש בתדר רדיו RF. זה כרוך בחימום שכבת העור בגלי רדיו ההופכים לאנרגיית חום. קולגן מיוצר לאחר גירוי על ידי חום זה. חלבון זה  מספק מבנה מתוח לעור שלכם והופך אותו למוצק. עור נפול וקמטים הם סימני הזדקנות הנוצרים מכיוון שייצור הקולגן פוחת עם הגיל. הכמות והאיכות של הקולגן מתחילות לרדת בין הגילאים 35 עד 40, מה שמוביל לרפיון העור. רפיון העור וסימנים אחרים של גיל מבוגר מטופלים בעזרת תדרי רדיו (RF).

תהליך מיצוק העור באמצעות תדרי רדיו

כיום ישנן בשוק מספר חברות המספקות מכשירים העובדים על גלי רדיו, אבל כל המערכות הטכנולוגיות פועלות באותו אופן. גלי רדיו יכולים להעלות את הטמפרטורה של שכבת העור שלכם ל 50-75 מעלות צלסיוס. שחרור חלבוני חום מתרחש כאשר טמפרטורת העור שלכם נשארת מעל 46 מעלות צלזיוס במשך יותר משלוש דקות, על פי מחקרים שנערכו על ידי מומחים. חלבונים אלה מקדמים את הייצור של סיבי קולגן חדשים על ידי הגוף שלכם. טיפול מיצוק עור הפנים בגלי רדיו לא אמור לכאוב ולרוב לוקח פחות משעה.

גלי רדיו הם מה?

גלי רדיו RF הם גלים אלקטרומגנטיים. כאשר אנרגיה משתחררת כגלים אלקטרומגנטיים, היא מכונה קרינה. בהתבסס על כמות האנרגיה הנפלטת, ניתן לסווג אותה כאנרגיה נמוכה או כאנרגיה גבוהה. לגלי תדר רדיו יש אנרגיה נמוכה, בניגוד לקרינת אנרגיה גבוהה כמו קרני רנטגן וקרני גמא. בין הסוגים הרבים של גלי RF הם גלי רדיו, WiFi ומיקרוגל. בהשוואה לקרני רנטגן, האנרגיה המשתחררת במהלך תהליך מיצוק העור בתדר רדיו נמוכה באופן משמעותי ואינה מזיקה כלל.

אם אי פעם רציתם עור מתוח יותר, מכשיר הרדיו של AIGAN הוא השלב הבא בטיפולי האנטי-אייג'ינג שניתן לעשות מהבית. השילוב של המכשיר של טכנולוגיות RF ו-AI יעניק לעור שלכם את התוצאות הרצויות. מיצוק העור והסרת קמטים הם היתרונות העיקריים של טיפול בתדרי רדיו. כמו כן, לטיפול ב-RF יש פוטנציאל לסייע במאבק נגד נזקי UV על ידי גירוי היווצרות קולגן. בין היתרונות הנוספים של טיפול RF הוא:

בעזרת הטיפול הפשוט עם טכנולוגיית הAIGAIN תוכלו להחזיר לעור שלכם מראה זוהר, חלק ומתוח. מעוניינים להתנסות במכשיר המתקדם המשלב את טכנולוגיית ה-AI? הכנסו לאתר AIGAIN מבית בי קיור לייזר.

Exit mobile version