Site icon מקומון רמת גן

הגיע הזמן שלכם לצאת לבלות

קרדיט - Freepik

מתי לאחרונה יצאתם לחופשה בירושלים וסביבותיה? הרי ירושלים הם לא במקרה שם נרדף ליופי עוצר נשימה ותחושה פסטורלית. הם המקום בו אפשר למצוא טרסות עתיקות, כרמי זיתים וענבים פרוסים במרחב, עצי תאנה ובוסתנים. בהרי יהודה אפשר למצוא אוכל משובח, יינות יקבי בוטיק, ופעילויות  פנאי נופש ואפילו אקסטרים. אם אתם מחפשים סוויטה בירושלים וסביבותיה או נופש בעמק האלה, הכירו את היישוב מטע. הממוקם בלב הרי יהודה, לצידם של מסלולים עוצרי נשימה, פסטורליים ותנ"כיים, ובסמוך לגבעות המשתפלות אל השפלה המוריקה. היישוב מטע הוא נקודה מושלמת עבור מי שמחפשים ליהנות מכל העולמות. הקרבה לירושלים, ואפשרויות הביקור בעיר, לצד אוכל טוב, שלווה ושקט.

מדוע לא כדאי לכם לפספס הזדמנות זו?

קודם כול, אנחנו רוצים לשאול אתכם: מתי לאחרונה יצאתם לחופשה בירושלים? הרי ירושלים היא לא במקרה שם נרדף ליופי עוצר נשימה ותחושה פסטורלית. הרי ירושלים הם המקום בו אפשר למצוא טרסות עתיקות, כרמים של זיתים וענבים פרוסים בכל פינה, תאנים גדולות ועוד. בהרי יהודה אפשר למצוא הכול, החל מאוכל משובח וכלה בפעילויות של פנאי ואקסטרים.

את כל אלה תמצאו אצלנו. בסוויטות "עין מטע" תהנו מפרטיות מלאה, אווירה ייחודית ותחושת חופש אמיתי. תוכלו להנות מפעילויות שמציע האזור-רכיבה על סוסים בנופים עוצרי נשימה, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים.  בסביבה יקבי בוטיק שישמחו לארח אתכם לטעימות. ואם אתם חובבי אוכל, תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות קולינריות מקומיות, כמו עגלת האוכל של איתיאלה, אצל נורה מתחת עץ התות או החצר של עופר, המציעים חוויות אוכל ייחודיות ומשובחות. אז אם אתם מחפשים אחר צימרים בטל שחר או אם אתם חושבים על צימרים בעמק האלה, הגיע הזמן שתכירו את היישוב מטע.

עכשיו הזמן שלכם לפנות אלינו

אצלנו תוכלו למצוא חדרי בוטיק מיוחדים ומעוצבים בקפידה, המתאימים לבילוי של זוגות, משפחות בוגרות או יחידים, על פי העדפתכם. תוכלו ליהנות מג'קוזי, אינטרנט חופשי וחצר פרטית לכל יחידה המעניקה לכם את המרחב האישי שלכם ליהנות מהשקט והשלווה של האזור. בגן המשותף והפורח בריכת שחיה מקורה ומחוממת וסאונה. לצד כל אלו, תוכלו ליהנות מהנופים הנפלאים של הרי יהודה או עמק האלה צימרים. אם אתם מחפשים מקום לחופש אמיתי, זה הזמן ליצור איתנו קשר בין אם אתם מחפשים חופשה, או אפילו מקום לאירוע קטן ומיוחד (בהזמנת המתחם כולו), עין מטע היא המקום המושלם עבורכם. כאן תוכלו להתנתק מהשגרה, ליהנות מהטבע, ולחוות את הקסם של הרי יהודה.

Exit mobile version