Site icon מקומון רמת גן

הגיהוץ החזק והיעיל ביותר

קרדיט: unsplash.com

גיהוץ מהיר של כמויות גדולות

מגהץ קיטור מומלץ לא רק עבור משקי בית אלא גם עבור שימוש תעשייתי במפעלים, מלונות, מכבסות וכדומה. זהו ציוד יעיל ביותר לגיהוץ וניקיון. כאשר מדובר בכמויות גדולות של כביסה וחפצים הזקוקים לגיהוץ, מגהץ קיטור תעשייתי הוא הפתרון האידיאלי. הקיטור החם שלו חודר לעומק הבד ומסיר קמטים במהירות ובקלות רבה יותר מאשר מגהצים רגילים. כך, ניתן לגהץ כמויות אדירות של בגדים, מצעים וחלוקים במינימום זמן וללא מאמץ מיוחד. מגהצי הקיטור התעשייתיים גם מצוידים במכלים גדולים במיוחד להפעלה ממושכת וכמות קיטור עצומה. זה חוסך זמן יקר של מילוי חוזר ומאפשר גיהוץ רציף של משאיים.

חיסכון וניקיון במלונות ומכבסות

לא רק בתעשיית הטקסטיל, גם במלונות ובמכבסות עמוסות, מגהץ קיטור תעשייתי הוא כלי יקר ערך. הוא מאפשר גיהוץ יעיל של כמויות אדירות של מצעים, מגבות, חלוקים ומפות שולחן. הקיטור החם חודר לעומק הבד ומסיר קמטים עיקשים בקלות, ובזמן קצר יחסית. כך ניתן לספק למלון או למכבסה מלאי נקי וחלק של כביסה משובחת. מגהצי הקיטור התעשייתיים גם גדולים וחזקים יותר, כך שהם יכולים להתמודד עם עומס העבודה ללא תקלות. בנוסף, הם צורכים פחות חשמל למשקלם, כך שאף חוסכים בהוצאות התפעול לטווח ארוך.

ניקוי וחיטוי בדים טבעי ובטוח בבתי חולים, מפעלים או מסעדות

עבור מפעלים, בתי חולים, מוסדות ציבור ומסעדות, שמירה על ניקיון וחיטוי ברמה הגבוהה ביותר היא חיונית. מגהץ קיטור תעשייתי מציע יתרונות בריאותיים וסביבתיים משמעותיים לצורך ניקיון מקצועי וחיטוי יסודי. הקיטור בטמפרטורה גבוהה של מעל 100 מעלות צלזיוס יעיל להרס חיידקים, וירוסים ופטריות ללא צורך בשימוש בכימיקלים חריפים. כך, הוא תורם לסביבת עבודה ומגורים בריאה ונקייה יותר עבור כלל העובדים והלקוחות. בניגוד לחומרי ניקוי כימיקלים, ניקוי בקיטור הוא תהליך טבעי וידידותי לסביבה שאינו פולט חומרים רעילים או גזים מזיקים לאוויר. הקיטור עצמו גם אינו משאיר כל שאריות כימיות על הבדים המנוקים, מה שהופך אותו לבטוח במיוחד לשימוש בענף המזון ובסביבה הרגישה של מוסדות בריאות. נוסף על כך, התהליך הוא חסכוני מאוד מבחינת צריכת המים וחשמל בהשוואה לניקוי הבדים בשיטות אחרות. לכן, אם ברצונכם לרכוש מגהץ תעשייתי אמין אנו ממליצים לבחור במותג ה-MICHELINI וליהנות מאיכות האירופית המקורית של הכלי בכל דקה ובכל עת. על תהססו, תצרו עמנו קשר עוד היום ויחד נבחר את האופציה המתאימה דווקא לכם.

Exit mobile version