דואר ישראל ממשיכה בהרחבת שירות זימון תור מראש בעיר רמת גן, ומהשבוע גם ההגעה לסניף הדואר רמת יצחק (שדרות ירושלים 25) תתאפשר בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת בסניף.
סניף רמת יצחק יהיה נקודת השירות החמישית של דואר ישראל ברמת גן בה מוטמע שירות "תור בקליק". מאז החלה הטמעת שירות הזמנת תור מראש בינואר השנה, חלה עלייה משמעותית בהזמנת תור מראש, ובעקבותיה צומצמו משמעותית זמני ההמתנה ביחידות הדואר. כיום מעל 50% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה.
שירותי הדואר לתושבי רמת גן ניתנים כיום באמצעות 22 יחידות דואר: 13 סניפים וסוכנויות דואר ישראל, ותשעה מרכזי מסירה לרווחת התושבים, מתוכם כבר ארבעה סניפים וסוכנויות המאפשרים הגעה בהזמנת תור מראש בלבד.
ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר וכן באפליקציה בנייד או טלפונית במוקד הטלפוני 171. כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. חלק מהתורים ביחידות אלה הוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 70 ובעלי מוגבלויות עם תעודת פטור מתור.
בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, ואת התוצאות בצמצום זמני המתנה לקבלת השירות מאז "תור בקליק" אנו רואים בשטח. הזמנת "תור בקליק" מאפשרת ללקוחות להגיע בזמן ולמקום שנוחים להם ולהתקבל במהירות, ומאפשרת לנו להיערך נכון יותר להגעתם תוך ויסות העומסים בהתאם לביקושים ביחידות השונות".