Site icon מקומון רמת גן

אסף משיח המפיק המבריק שמאחורי "הפנינג משפחות" למפוני קיבוץ ניר עם

בעקבות הטבח הנורא שערה בתאריך 7 באוקטובר 2023 והמלחמה הארוכה שהתרחשה לאחר מכן, תושבי קיבוץ ניר עם פונו מבתיהם ופוזרו לבתי מלונות ומקומות מגורים חלופיים אחרים ברחבי הארץ. קהילת הקיבוץ מתמודדת עם האתגרים הקשים שמוטלים עליה מאז השבת השחורה, ומחפשת בכל עת דרכים חדשות לשמור על קשרים חברתיים בין תושבי הקיבוץ.

צילום: Neo media

אסף משיח, מפיק אירועים מוכר ומוערך, שמתנדב ומסייע לקהילה של קיבוץ ניר עם כבר מהתחלת המלחמה, משמש כדוגמא מצוינת לתמיכה חברתית ותרומה נדיבה לתושבי קיבוץ ניר עם. זוהי עבודת צדק אמיתית, והסטנדרט הזה של עזרה חברתית השיגה את המטרה להוציא את הקהילה מהמצוקה ולשקם את החיים היומיומיים והחברתיים של תושבי הקיבוץ המפונים.

רכזת התרבות של הקיבוץ פנתה לאסף והעלתה את הרעיון לקיים אירוע בנושא "הפנינג משפחות" בפארק הירקון. המטרה הייתה להוציא את חברי הקיבוץ מהחדרים ולקיים אירוע שיפגיש את כולם בסביבה ירוקה ונעימה, עם אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה, כולל בירות כיבוד קל ומוזיקה.

האירוע עצמו היה חוויה מרהיבה ומרגשת. פארק הירקון הפך לבית משותף לתושבי קיבוץ ניר עם ליום אחד. בזכות אירועים כאלו חברי קיבוץ ניר עם ממשיכים להתאושש ולהתגבר יחד עם כל האתגרים והקשיים שמלווים אותם.

האירוע כלל פעילויות לכל המשפחה, כולל סדנאות, משחקים ואטרקציות מגוונות. בין האטרקציות שהיו זמינות באירוע: עמדת צמות, קרקטוריסטים, סדנת קרקס וג'אגלינג, שולחנות משחק, משחקי רצפה ענקיים, משחקי חצר כגון פריזבי, שש-בש, 4 בשורה, הפרחת עפיפונים ועוד.

נציין לחיוב את הספקים שלקחו חלק באירוע כדי לתת יד ולתמוך בקהילה המפונים של קיבוץ ניר עם. רבים מהם הגיעו בהתנדבות מלאה וללא מטרות רווח, סיפקו שירותים ומוצרים על מנת לקדם את האירוע ולספק חוויית פנאי נעימה ובלתי נשכחת לתושבי הקיבוץ. המשבר האחרון הדגיש עוד יותר את חשיבותם של ספקים כאלה שמבינים את הצורך ביד רחבה ולתת במה להתנדבות ולעזרה לאחר.

הפנינג משפחות הוכיח את ערכו של החיבור החברתי והעזרה הקהילתית. כשקהילה מצליחה להתאחד סביב גורם משותף, אין גבול למה שהיא יכולה להשיג. בזמן שנתקלים במצבי מצוקה כמו זה שחוו חברי הקיבוץ, עוד יותר חשוב לשמור על החיבור הקהילתי ולעבוד יחד למען כל אחד ואחת מהם.

מחברת אסף משיח הפקות אירועים נמסר כי אסף מתרגש מאוד מהתגובות החיוביות והמפרגנות שקיבל על האירוע, ומהתקווה שהוא יכול להמשיך לתרום, לעזור ולהתנדב למען קהילת קיבוץ ניר עם בהמשך הדרך. "זו חוויה שאף אחד לא ישכח," הוא אומר, "וזו הזדמנות מדהימה להבין כמה החיבור הקהילתי חשוב וכמה אנחנו חזקים כאשר אנו עומדים ביחד זה לצד זה."

Exit mobile version