Site icon מקומון רמת גן

איך תדעו אם בני הזוג בוגדים?

נדיר מאד למצוא סיפור בגידה מושלם שבו אף אחד לא חושד בדבר. גם אם הבגידה נמשכת ממש מתחת לאפכם לאורך שנים, בסופו של דבר בני הזוג שלכם יעשו טעות. זה יכול להיות פתק סודי בכיס המכנסיים שלפתע נפל לרצפה, שיחת טלפון חשודה, ואפילו ריח קל של בושם או כתם של ליפסטיק יכולים להסגיר את בני הזוג שלכם באחת. במקרה שגיליתם חשד לבגידה, חשוב שלא תישארו לבד. פנו אל געש חקירות המתמחה בחקירות בגידה הפועל בדיסקרטיות גמורה, ותדאגו לנהל את המשבר הזוגי באופן הנכון והמקצועי ביותר אשר יוביל לתוצאות הרצויות ביותר מבחינתכם מבלי שבני הזוג יוכלו להתכחש למעשיהם או לערער את אמינותכם בבית הדין או בבית המשפט.

צילום: CHATGPT בינה מלאכותית

איך תדעו אם בני הזוג בוגדים?

גידעון היה נשוי באושר רב במשך חמש שנים. במהלך זמן קצר זה הספיקו הוא ורעייתו האהובה להביא שלושה ילדים קטנים לעולם. שניהם היו לא צעירים והשקיעו את מרבית שנותיהם הטובות בקריירה זוהרת בתחום ההייטק, כך שמערכת היחסים הרומנטית הזו היתה כל עולמו של גידעון והוא היה מאושר ומרוצה מאד מחייו. מסיבה זו, לקח לו זמן רב להבין שהנסיעות התכופות לחו"ל, הכנסים בבתי מלון מפוארים באילת ועבודה לתוך הלילה היו עניין שיש לחשוד בו. סך הכל, גידעון פירגן מאד לאישתו ששימשה כסמנכל"ית כספים באחת מחברות ההייטק המובילות, והוא העריץ את החריצות ואת ההשקעה הרבה שלה. היתה זו שיחת טלפון אחת תמימה שטילטלה את עולמו מקצה לקצה -אישתו איבדה את הארנק שלה ובו מסמכים אישיים וגם טלפון נייד באחת מפגישות האהבהבים שלה במקום שבו לא היתה אמורה להיות באותה השעה, והגברת הנחמדה שמצאה אותו התקשרה לאיש הקשר הראשון שמצאה – גידעון, שהתפלא מאוד מה עושה הארנק של אישתו במלון בוטיק מפואר בצפון הארץ בשעה שהוא אמור להיות איתה בכנס מקצועי במרכז. גידעון לא יכול היה לישון לא בלילה ההוא ולא בלילות שאחריו. השאלה הנוקבת בערה בו, והוא כמעט והתעמת עם אישתו מול ילדיהם, ורק במאמץ גדול מאד הצליח לשלוט בעצמו מבלי לדעת שהרגע הוא הציל את המצב. לאחר שגידעון החליט שהוא חייב לדעת את האמת ויהי מה, הוא שכר בדיסקרטיות רבה חוקר פרטי מקצועי, אמין ומיומן, אשר ניהל חקירה מקצועית והגיש לגידעון דו"ח מפורט על מעשיה של אישתו האהובה. גידעון הבין שהיה עיוור זמן רב מדי, וכי אישתו ניהלה רומן עם המנכ"ל הנשוי לאורך שנים ארוכות, כאשר גידעון עצמו היה בסך הכל הדרך שלה להגיע לילדים ומשפחה מאחר והמנכ"ל הבוגדני סירב להפרד מאישתו ולפרק את משפחתו בשבילה. גידעון הגיש לאישתו ההמומה דרישת גירושין עם כל המידע שהחוקר אסף, ולמרבה המזל הם הצליחו להגיע להסכם גירושין באמצעות גישור, להמנע מסכסוכים וריבים מול הילדים, להמנע ממאבקים משפטיים יקרים ומתישים, ולהפרד לשלום בדרכי נועם כאשר כל אחד מהם המשיך להיות הורה אוהב ומטפח לילדיהם המשותפים בנפרד.

הדרך הטובה ביותר להגיע לחקר האמת – חוקר פרטי מיומן ומנוסה בתחום הבגידה

האומץ והעוצמה הפנימית של גידעון שאיפשרו לו להמנע ממריבה והתעמתות ישירה עם אישתו, בוודאי שלא מול פני ילדיו הקטנים, איפשרה לו לנהל את האירוע בקור רוח, תוך מיצוי כל האפשרויות שהיו לפניו, ובתבונה רבה. התוצאה – פרידה שקטה ורגועה מתוך הסכמה, ללא מאבקים משפטיים וללא הוצאות כספיות ניכרות, כאשר אישתו של גידעון ידעה היטב שנגד הוכחות כה חותכות היא אינה יכולה לעשות דבר, וכי יש לה מזל שהתחתנה עם טיפוס כמו גידעון שחיפש דרך לפתור את הבעיה ללא נקמה וללא סגירת חשבונות איתה, אלא בדרכי נועם ומתוך התחשבות מירבית בה ובילדיהם המשותפים. אחד הדברים שהרתיעו את גידעון מלפנות מיד אל משרד החקירות היה המחיר. הוא האמין שהעלות תהיה יקרה מדי עבורו, אבל כאשר הבין שעליו לבחור בין מאבק משפטי מתיש שבו הוא יצטרך להוכיח כי אישתו בגדה בלי הוכחות של ממש, ולהתעמת איתה על חשבון הבריאות הנפשית שלו, שלה ושל ילדיהם המשותפים הרכים בשנים, הבין שהמחיר שישלם לחוקר יהיה פעוט לעומת המחיר של האפשרות השניה, ואכן כך היה. חשוב לזכור כי עלות חקירה היא עניין אישי, וכל מקרה הינו לגופו, כך שכל לקוח משלם עבור חבילת שירותים שונה בהתאם לצרכים, לרצונות ולמורכבות המבצע. בעוד האחד ייאלץ להתקרב בזהירות רבה אל בן או בת זוג חשדניים אשר יעשו הכל כדי לטשטש את העקבות שלהם, השני יוכל להסתפק בחקירה קצרה שתוביל לממצאים מיידיים. כך שבכל מקרה של חקירה של חוקר פרטי מחיר השירות נקבע על ידי מה שמבוצע בפועל, ולא על פי תחושת בטן או שרירות לב. משרד החקירות הפרטיות געש חקירות בהנהלתו של אייל אלייזה מתנהל על פי ״מחירון חקירות״ אשר מפרט מראש את מחירה של כל פעולת חקירה. בדרך זו אתם יודעים מראש כמה אמורה לעלות החקירה, תוך הבנה שהוצאה זו תהיה עדיפה בהרבה על שכירת עורכי דין למאבקים משפטיים אינסופיים, לחץ ומתח נפשי, ומחיר כבד של הרס המשפחה כולה.

הדרך הנכונה לחקור חשד – געש חקירות בגידה

במידה ואתם חושדים שבני הזוג שלכם בוגדים בכם, השתדלו להמנע מניסיון להתעמת איתם או לחטט להם בטלפון, הם ירגישו בכך, שלא יהיה לכם ספק. בן זוג בוגדני יודע שיש לו הרבה מה להפסיד אם ייתפס, בין אם מדובר על רכוש משותף וכספים שיהיה עליו לחלוק איתכם, הרס המוניטין והשם הטוב שלו, הוא עלול לאבד את אמון הילדים והמשפחה כולה, וכמובן שלא לדבר על כך שיאבד את בן הזוג התומך והנאמן שלו וייאלץ בכל יום לחזור אל בית ריק וקר, ולכן אם הוא יחוש מאויים, הוא עשוי להאבק בחזרה. בגידות רבות מתרחשות לא בגלל שבני הזוג אינם מרוצים או אינם מאושרים במערכת הזוגית שלכם, אלא בגלל שהם זקוקים לריגושים או לתחושה שהם עדיין צעירים ומושכים, 'ציידים' או 'פרפרים' כפי שהיו בעבר, ומסיבה זו המחיר של עימות ישיר עלול להיות הרסני, ולהביא לתוצאות לא רצויות רבות. לכן פעלו בשיקול דעת ומתוך קור רוח, ודעו שלשכירת חוקר פרטי מחיר פעוט וזניח לעומת מאבק משפטי סבוך וממושך שבו לא תוכלו למעשה להוכיח את דבר הבגידה, ותשלמו מחיר יקר של עירעור האמינות שלכם, וחבל.

אייל אלייזה – חוקר פרטי מיומן ומנוסה בתחום הבגידות

אייל אלייזה הינו חוקר פרטי בעל ניסיון רב של שלושים שנה, בלש משטרה לשעבר, ומנהל משרד החקירות געש חקירות. לאורך השנים סייע אייל אלייזה לחשוף בני זוג בוגדניים רבים ולהביא להוצאת האמת לאור. תמיד עדיף לדעת את האמת מאשר לחיות חיים של חוסר וודאות ואי אמון, אשר בתורם מרעילים ומעיבים על חיי הנישואין אפילו יותר מן הבגידה עצמה. חשיפת האמת יכולה להביא לתיקון גדול לשני הצדדים, כי ברגע שהמרצע יוצא מן השק אין יותר סודות אפלים. אם תרצו, תוכלו לתקן את השברים ולהמשיך יחד כמשפחה, ואם תרצו, תוכלו להתחיל חיים חדשים ובריאים יותר בנפרד. לשכירת חוקר פרטי מחיר זעום לעומת המחיר שאתם משלמים כיום בבריאות ובעצבים שלכם, ובוודאי לעומת סכסוך גירושין שלא נגמר, לחץ נפשי ומתח רב, אשר יכול בקלות להמנע במידה ויש לכם הוכחות חותכות על השולחן.

Exit mobile version