Site icon מקומון רמת גן

איך שומרים על צוואר מטופח ומוצק

קרדיט - Freepik

אנחנו משקיעים לא מעט בטיפוח של עור הפנים עם דגש על העלמת קמטים בעוד מעטים משקיעים באותו אופן בטיפוח העור באזור הצוואר. ללא מריחה קבועה של קרם למיצוק הצוואר טיפול קוסמטי להצערת עור הפנים לא יהיה שלם. החיים בעידן המודרני גורמים לכולנו לבלות זמן רב אל מול מסכים, מחקרים הציגו השפעה שלילית של הקרינה שנפלטת המכשירים האלקטרוניים על עור הפנים. הקרינה והאור הכחול שנפלטים מהמסכים מאיצים את תהליכי הזדקנות העור. נזקים של עבודה משרדית ממושכת ניכרים בצוואר, קמטי רוחב ואורך מופיעים בצוואר ובאזור המחשוף כבר בגילאים צעירים.

מדוע חשוב להשקיע בטיפוח הצוואר?

2 הפרטים הראשונים שאנשים שמים לב אליהם במהלך שיחה הם הפנים והצוואר. אם חשוב לך לשמור על מראה צעיר ומטופח יש למרוח באופן קבוע קרם הגנה, קרם הזנה לעור הפנים, קרם העלמת שקיות מתחת לעיניים, קרם ייעודי לאזור הצוואר. הפנים והצוואר חשופים בכל יום לאור השמש, קרינת מסכים, זיהום אוויר, ללא קרם הגנה, הזנה ומיצוק יופיעו במהרה בעור קמטים. שכבת הדרמיס באזור הצוואר נמצאת במשך רוב שעות היום במצב של מתיחה, הלחץ הרב מתבטא בקמטים ורפיון של השריר.

מדוע חשוב להגן על הצוואר מנזקי השמש?

העור באזור הצוואר דק יותר בהשוואה אל עור הפנים ובהתאם הוא גם רגיש יותר לנזקי שמש. טעות נפוצה תהיה מריחת קרם הגנה על הפנים ועל המחשוף ללא הצוואר. תהיו אתם חכמים יותר ותקפידו למרוח בקרם הגנה את אזור הצוואר בכל יציאה מהבית. הקפדה על שימוש בקרם הגנה, קרם למיצוק הצוואר וקרם הזנה מצמצמת סימני הזדקנות כמו קמטים, עור רפוי והיפר פיגמנטציה.

3 טיפים שימושיים לשמירה על עור הצוואר

  1. הגנה מהשמש
  2. קרם למיצוק לצוואר
  3. הימנעות מתנועתיות מרובה

אם חשוב לך לשמור על מראה צעיר, רענן ובריא, יש להקפיד להגן על העור מפני נזקי השמש, למרוח קרם מיצוק ולא לשכוח תכשיר העלמת שקיות מתחת לעיניים. אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל להגן על העור מפני נזקי השמש. אלו שיקפידו על צמצום החשיפה לשמש ומריחת קרם הגנה יצליחו לצמצם הופעת קמטים וכתמים בגיל מבוגר. קרם למיצוק הצוואר מזין את העור ומעניק לו מראה חיוני וחלק יותר. יש להקפיד על שימוש יומיומי בקרם המיצוק יחד עם קרם הגנה בעל SPF גבוהה וסרום. מחפשים מוצרי קוסמטיקה איכותיים עשויים רכיבים טבעיים? חברת עשבי קדם הישראלית מייצרת מוצרי טיפוח ובריאות על בסיס צמחי מדבר יהודה, החברה ידועה במוצרים איכותיים עם מרקם נעים וניחוח נהדר.

Exit mobile version