Site icon מקומון רמת גן

אולמות אירועים במרכז הארץ

זירת אולמות האירועים מתחדשת ללא הרף במודלים חדישים בדמות קומפלקסים מודרניים מרשימים, גני אירועים פסטורליים שמשתלבים עם קדמה טכנולוגית חדשנית ואלמנטים עיצוביים מרהיבים, מתחמים שעולים על כל דמיון.
הסצנה גדושה קונספטים וסגנונות בלוקיישנים רבים, כך שכל שצריך, כאשר מתכננים להפיק אירוע חלומי, הוא פשוט לבחור את האולם המבוקש, על פי העדפות ורצונות, תקציב, מועד, גודל האולם, פיצ'רים חשובים. לא תוכלו לפספס כי ההיצע כה רחב.

מדוע חוגגים במרכז הארץ?

מרכז הארץ נחשב ללב הפועם של סצנת האירועים וזהו אזור עתיר באלטרנטיבות למסיבות ואירועים מכל הסוגים – חתונות, בר/בת מצווה, בריתות, אירועים עסקיים כמו כנסים, השקות, גיבוש עובדים. חוגגים רבים בוחרים לחגוג בסופו של דבר במרכז הארץ, אפילו אם הם לא חיים או עובדים בגוש דן. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות: ראשית, מדובר בהיצע רחב של אולמות לבחור מתוכו, ליהנות ממחירים תחרותיים, פשוט יותר למצוא אולם הפנוי במועד המבוקש או פנוי במהירות יחסית או מוכן לשריין תאריך עתידי מבעוד מועד.
שנית, כאשר חוגגים במרכז, לרוב קל יותר לאורחים להגיע מכל כיוון אפשרי בשל ההתממשקות הנוחה במרכז הארץ למבחר ערוצי תחבורה ראשיים, כולל אפשרויות רבות של תחבורה ציבורית נוחה לרבות מוניות שירות, אוטובוסים, רכבות ותחנות הפזורות לאורך הדרך וכן היצע של חניונים.
במרכז הארץ אפשר גם למצוא ספקים ואנשי מקצוע רבים שיהיה להם באופן טבעי קל יותר להגיע לאולם במרכז או אפילו יתנו זאת בסגירת העבודה.
בשל המגוון המסחרר אפשר גם למצוא שלל אטרקציות בסמוך ליצירת יום כיף במרכז המדינה, לוקיישנים לצילומים, מלונות לליל כלולות וכדומה.
אולמות במרכז הארץ מקושרים גם ליוקרה, אופנתיות, בשל התחרות התובענית גם נוהגים להביא את המילה האחרונה בכל תחום.

צילום: UNSPLASH

יוצאים מתל אביב – מגלים עולם שלם של אולמות

עם זאת, לעיתים כאשר מרחיקים מעט מהמרכז, אפשר למצוא אולם אירועים ברחובות והסביבה שמספק את הפלטפורמה המושלמת לאירוע חלומי. כולל חיבור לשלווה הירוקה ולשאון העיר הגדולה בהרמוניה וכל זה במחירים יותר אטרקטיביים לרוב ביחס למה שאפשר למצוא במרכז הארץ.
לכן בשנים האחרונות יותר ויותר מרחיבים את גבולות החיפוש ומגיעים לאזור השפלה בו זירת האירועים והחגיגות לא פחות שוקקת חיים עם אלטרנטיבות נפלאות לבעלי השמחה ולמוזמנים.

באזור זה יש גם שטח רחב יחסית, כך שיש אולמות וגני אירועים המשתרעים על פני מרחב ותפורים למי שמעוניינים לחגוג ובגדול במיוחד באירועים פתוחים.
באזור השפלה כבר מודעים לכך שאנשים תמיד מחפשים טרנדים וקונספטים, לייחד ולהבדיל את האירוע שלהם ולהפוך אותו לבלתי שגרתי ויוצא דופן, במיוחד עבור אורחים שכבר ראו הכל והם פיתחו, יצרו ועיצבו גני אירועים מעניינים כמו בהשראת ריזורט באווירת חופש שפועל כמו כפר נופש.

החוויה הקולינארית בשפלה לא נופלת ברמתה, בטיב ובאסתטיקה, מזו של מרכז הארץ ואם יוצאים מ"הבועה" נחשפים לאופציות נוספות אשר יכולות לשדרג ולהעצים את האירוע מבלי להתפשר על סטנדרט גבוה, וליהנות מזמינות, מחיר משתלם במיוחד.
השפלה מקושרת אף היא לעורקי תחבורה ראשיים, כולל אפשרויות לבילוי עבור האורחים, אלטרנטיבות לינה במרחק קצר ועוד.
בבואכם לחפש אולמות אירועים במרכז סקרו היטב את השטח ובדקו מי הם השחקנים הראשיים ומה יש לכם להציע לכם, ולאחר מכן צאו מהגבולות המוכרים ונסו לחפש אלטרנטיבות נוספות, כדי לבצע השוואה ריאלית בין מה שמציעים לכם במרכז ומה מוצע ככל שמתרחקים מתל אביב והחליטו על לוקיישן שיענה על מבוקשכם וציפיותיכם בסכום שתוכלו להרשות לעצמכם, כדי לחגוג בסטייל וברוגע.

Exit mobile version