Site icon מקומון רמת גן

תנאים מקדימים להתקנת מתלה כביסה חיצוני

קרדיט: rav-hevel.com

התקנה מוצלחת של מתלה כביסה מכל סוג היא כזו שתואמת את המאפיינים של המבנה, את התנאים בשטח, את האקלים, את הצרכים של בני הבית. בכל התקנה של מתלה כביסה על קיר חיצוני יש לוודא תחילה שאין בקיר נזקי רטיבות או עובש. בחירה נבונה תהיה מתלה כביסה גדול ככל האפשר, כדאי להתקין יותר חבלי כביסה מהדרוש לכם כעת. מתלה כביסה מתקפל לקיר ניתן יהיה לסגור לאחר כל שימוש, אך לפני שאתם ממהרים לקבל החלטה כדאי לקחת בחשבון שיש למתקנים מתקפלים בלאי מהיר יותר בהשוואה אל מתקני כביסה קבועים. לא בכל מבנה אפשר להתקין מתלה כביסה מתקפל לקיר.

מתלה כביסה עם שלט, בקרת ייבוש ותאורה

הטכנולוגיה החדישה בתחום ייבוש הכביסה מתבטאת במתלה כביסה משוכלל,  כאן בישראל מתלה כביסה חשמלי אינו נפוץ במיוחד, מעטים מודעים לאופציה ובודדים אכן מחזיקים בבית את המתלה החשמלי.  המתלה החשמלי כולל אופציה של חימום הצינורות עליהם תלויים הבגדים במטרה לעודד ייבוש מהיר של הכביסה. עם מתלה כביסה חשמלי הפריטים אכן מתייבשים מהר יותר בהשוואה אל מתלה כביסה רגיל, אך סיבי הבגד נוטים להתייבש והבגד נותר קשיח ומקומט. היתרון המשמעותי העיקרי של מתלה כביסה חשמלי הוא קיצור זמן הייבוש. החסרונות ניכרים בשטח הדרוש להתקנת המתקן, ייבוש בגדים עם קמטים גלויים, קיבולת מוגבלת, צריכת חשמל גבוהה.

היכן כדאי למקם מתלה כביסה?

  1. מידת חשיפה לשמש
  2. זרימת אוויר
  3. גישה נוחה אל המתלה

מיקום עבור מתלה כביסה בוחרים בראש ובראשונה על פי מידת החשיפה אל השמש. בחירה באזור עם חשיפה מרבית לקרני שמש מבטיחה ייבוש מהיר ויעיל של הכביסה. יש לקרני השמש השפעה אנטי בקטריאלית טבעית, אנו זקוקים לשמש גם בשביל לייבש את הכביסה וגם על מנת לחטא אותה. זרימה טובה של אוויר מאיצה גם כן את תהליך הייבוש, תבחרו נכון באזור עם תנודת אוויר. הפרמטר השלישי לבחירת מיקום עבור מתקן הכביסה הוא הנוחות שלכם. שימו לב למכשולים בדרך אל המתלה במטרה להתקין מתלה נוח ובטיחותי לשימוש יומיומי. אל תשכחו לקבוע גם מתקן ייעודי עבור סל הכביסה וסלסלת האטבים. על האזור בו מתוקן מתקן הכביסה להיות מואר. יש לוודא שאין באזור ציפורים עם דגש על יונים ושאר גורמים מלכלכים.

איך בוחרים סוג של מתלה כביסה?

מתלה כביסה לא מחליפים בכל שנה וגם לא בכל שנתיים, על המתלה שאתם מתקינים כעת לשרת אתכם בשנים הבאות. בהתאם, חשוב לבחור נכון במתלה שתואם את התנאים בשטח ואת הצרכים שלכם. מתלה כביסה מתקפל לקיר דורש שטח קיפול ופתיחה, קחו זאת בחשבון. מתלה כביסה חשמלי מגדיל את חשבון החשמל, יש לבחון האם אכן מדובר ברכישה משתלמת. לרכישת מתקן כביסה איכותי, עמיד ובטיחותי לשימוש כדאי לפנות אל חברת שחקים טכנולוגיות רב-חבל בע"מ, שיחת טלפון אחת ומותקן אצלכם מתקן כביסה חכם עם 13 חבלים נוסעים.

Exit mobile version