Site icon מקומון רמת גן

‏תכנון המשפחה לפי הערכים והרצונות שלכם

קרדיט Canva

‏באופן מסורתי, ‏זוגות ישראלים בחרו לממש את מערכת היחסים שלהם על ידי נישואים ברבנות. אבל היום יש יותר ויותר זוגות צעירים שבוחרים למצוא דרכים אלטרנטיביות להפוך את מערכות היחסים שלהם למערכות יחסים רשמיות בפני החוק. ‏על מנת ‏להצליח להסדיר את המעמד המשפטי של המשפחה החדשה שלכם, אתם צריכים לעבוד ביחד עם עורכי דין מקצועיים, על מנת לתכנן את ההסכמים ולבנות את התא המשפחתי שלכם בצורה ששומרת על המשפחה לאורך שנים ארוכות.

הסכמים שהופכים אתכם למשפחה

במידה ואתם בורחים שלא להתחתן או להקים את המשפחה שלכם דרך הרבנות, אתם צריכים לדאוג להסדיר את מערכת היחסים אל מול בן או בת הזוג שלכם בצורה המקובלת על פי החוק בישראל. ועל כן, חשוב לכם לבחור לעבוד עם עורך דין ידועים בציבור שיכול להציג לכם את כל האפשרויות העומדות לפניכם מראש וכך אתם תוכלו לתכנן את העתיד שלכם על בסיס הסכמים ברורים.

הסדרת מעמדם של הילדים המשותפים

כחלק מתהליך ההגדרה של המשפחה שלכם, עורכת דין משפחה תבקש לסייע לכם להגדיר את המעמד המשפטי של הילדים שלכם. בין שמדובר על ילדים ביולוגיים משותפים של בני הזוג או על אימוץ של ילדים חורגים בצורה חוקית, אתם חייבים להחליט מי הם המבוגרים האחראיים על קבלת ההחלטות שנוגעות לילדיי המשפחה.

טיפול בנכסי הירושה

לבסוף, אתם רוצים להגיע להסכמות על חלוקת הרכוש בין בני הזוג בעת פרידה אפשרית או על הירושה אתם רוצים ויכולים להרשות לעצמכם להוריש לילדים שלכם. חשוב להסתכל גם על ‏ ‏הנכסים שיש לכם היום אבל גם על רכוש שאתם ‏אמורים לצבור בעתיד. ‏לצד זאת, יהיה נכון להבין ‏אלו סוגים של מגבלות או דרישות לחלוקה של הרכוש אתם רוצים ליצור בשביל בני המשפחה שלכם. ואת כל הדרישות הללו, צריך להעלות על הכתב, ‏בשפה משפטית ברורה, מתוך מחשבה על הדרישות של החוק בהקשר של מימוש הצוואה, ‏על פי ההוראות והנחיות של עורך הדין המלווה את תהליך העבודה שלכם.

‏אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין ונוטריון אלנקרי מנשה ‏מציעים לכם שירותי עריכת דין בתחום דיני המשפחה המבוססים על שנים רבות של ניסיון מקצועי, כמו גם הבנה של מבנה המשפחה וצריכה המשפחה שלכם. ‏לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות המקצועי ניתן לפנות לטלפון מספר 03-5054766.

Exit mobile version