Site icon מקומון רמת גן

תיקוני צנרת ביוב לא חייבים להיות טראומה

קרדיט Pixabay

אם יש משהו שנחשב הרבה יותר בעייתי מתקלה בצנרת המים, הרי זאת תקלה בצנרת הביוב משום שרק המחשבה על ההשלכות מכניסה אותנו ללחץ נורא. הביוב הוא מערכת מסועפת שנחשבת דווקא קלה לתיקון ולבדיקה בגלל גודלה ולכן גם אין צורך להיכנס ללחץ כשמוצאים את אנשי המקצוע הנכונים לכך. לכאורה, דווקא משום שהצנרת נמצאת ברובה מוחבאת ומוסתרת באדמה או בתשתיות קשה להגיע אליה. למעשה, דווקא בגלל גודלה ומיקומה קל לבדוק אותה באמצעות ציוד מתאים שנחשב מתקדם ויצירתי מאוד. צילום צנרת ביוב באמצעות מצלמות מתקדמות בעלות זווית של 360 מעלות מאפשר לאיש המקצוע להבין בדיוק היכן התקלה, איך היא נראית ומה אפשר לעשות כדי לתקן אותה. זה מחייב ידע בהפעלת הציוד הזה משום שלא מספיק להחדיר את המצלמה אלא צריך גם לתפעל אותה נכון ולנתח את המידע שמתקבל ממנה. חברת אבי שלצר בע"מ מציעה לכם כבר 25 שנה את השירותים המתקדמים ביותר בכל הקשור לצנרת ביוב, תיקון וטיפול בה.

לא חייבים להרוס

טראומה נוספת שמוכרת לנו מבעיות צנרת היא הפחד שמא יצטרכו לשבור קירות ורצפות. זה היה נכון לשנים עברו שבהן באמת לא הייתה טכנולוגיה מתקדמת שחסכה את הפריצה פנימה לתוך הקירות או את החפירות מסביב לצינורות. היום נעשה תיקון צנרת ביוב ללא הרס משום שהכנסת המצלמות וציוד התיקונים לתוך הצנרת נעשה כל הזמן וחוסך את כל הטרחה. כשרואים מבחוץ מה קורה בפנים באמצעות סיבים אופטיים בוודאי לא צריך לשם כך לשבור את הרצפה או לחפור בגינה. הבעיה נפתרת כאשר אנשי מקצוע מנוסים באמת נכנסים לפעולה ומפעילים את הציוד המתקדם כדי לתקן את הביוב בתוך זמן קצר ולמצוא את הבעיה.

בעיות ביוב פותרים אחרת

בעיות בצנרת הביוב של בניין, בית פרטי וכל מבנה אחר פותרים היום אחרת לגמרי מאשר היה נהוג פעם. אפשר לעשות זאת בקלות ובמהירות מבלי לחשוש מהשלכות נרחבות של התקלה ואפשר למצוא שירות מקצועי מעולה מהיר וקל להבנה. ברגע שמסבירים לאנשים איך עובד ההיגיון של תיקון ביוב באמצעות מצלמות וציוד שמוחדר עם יכולת לראות מבחוץ מה קורה בפנים, כבר אפשר להתקדם למצב שבו יותר נוח לעבוד בצורה כזאת במקום לגרום להרס נרחב בבניין. חברת אבי שלצר בע"מ מטפלת כבר שנים רבות בבעיות של צנרת ביוב קיימת שצריך לתקן בה תקלות, צנרת חדשה שיש לתכנן ולתקן את הליקויים שנפלו בתכנונה ובבנייתה, ובכל תקלה אחרת במערכת זאת.

Exit mobile version