Site icon מקומון רמת גן

שירות מקיף של עורך דין פלילי ותעבורה

כאשר יש לכם צורך בשירות מקצועי וזמין של עורך דין פלילי בקריות או של עורך דין תעבורה בצפון – אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שעם עורך דין מקצועי שילווה אתכם אתם תהנו מייעוץ וייצוג הולם ובלתי מתפשר מול כל מי שצריך כולל גורמי המשטרה והפרקליטות. גם אם מדובר על עורך דין נהיגה בשכרות במקרים הדרושים אתם פונים לעורך דין מקצועי שליווה תיקים רבים וייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. פנו עוד היום אל עו"ד משה בורנשטיין 050-9653680

ייצוג משפטי וסיוע מירבי

עם עורך דין פלילי בקריות משה בורנשטיין ובסביבה אתם נהנים מייצוג עד לבית הסוהר או במשרד בהתאם לנסיבות, ולאורך כל התהליך כולל דיונים בבתי המשפט, הכנת החומרים, שאילת כל השאלות הדרושות ומידע ממוקד ומקצועי על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר. עורך דין פלילי בקריות ובחיפה מייצג אתכם כאשר מדובר למשל על עבירות כלכליות בין אם המקרה הוא למשל הלבנת הון או אי תשלום מיסים בהתאם לחוק. מדובר גם על ייצוג במקרים של עבירות פליליות שהן לא עבירות כלכליות אלא אחרות כמו למשל גניבה, פגיעה מינית או עבירות מתחום הפגיעה בזולת.

קרדיט https://moshelaw.co.il/

עורך דין פלילי מקצועי עבורכם

אם אתם שואלים את עצמכם במה העורך דין יסייע לכם, הרי שעורך דין פלילי בקריות הוא בעל מסוגלות להביא לביטולן של ההאשמות – הכל כמובן בהתאם לנסיבות, וכל מקרה לגופו אך עורך דין מקצועי עושה את המקסימום לטובתכם בהתבסס על ניסיון וידע מעמיק והבנה עמוקה של המערכות והחוק. עורך דין פלילי מקצועי גם יסייע בקיצור המעצר ובאפשרות להחליפו במעצר בית כמו גם לבחינת התיק והבנה שהראיות אינן מספקות.

עורך דין תעבורה בשירותכם

כאשר מדובר על עבירות תנועה הרי ששירותיו של עורך דין תעבורה בצפון הארץ מספקים לכם שירות מקצועי וליווי והצלחות כמו למשל פגמים שעורך הדין מגלה בהחלטת השוטר שנתן את הדו"ח, או את היכולת להטיל ספק ולערער על תוצאות בדיקת הינשוף. ישנם מקרים נוספים בהם עורך דין תעבורה מסייע לכם כמו למשל כאשר מדובר על עבירות תנועה ומתברר בעקבות בדיקה שמבצע העורך דין כי מצלמת המהירות לא תקינה.

אם מדובר למשל על נהיגה תחת השפעת אלכוהול, הרי שליווי של עורך דין נהיגה בשכרות משה בורנשטיין 050-9653680 יסייע לכם כאמור בניתוח תוצאות בדיקת הינשוף כאשר בחלק המקרים הבדיקה לא בוצעה בצורה תקינה או שתוצאות הבדיקה אינן מהימנות בצורה מספקת. עורך דין תעבורה בצפון מכיר היטב את החוק ואת העונשים שניתנים בגין העבירות השונות, כאשר יש ביכולתו של עורך הדין לזהות עונשים שניתנים בצורה מחמירה מדי שלא הולמת את חומרת העבירה, והדבר מביא להפחתת חומרת העונש במידה ניכרת. עורך דין פלילי או תעבורה בעל מוניטין וייצוג משפטי מהשורה הראשונה הוא המומלץ עבורכם.

Exit mobile version