Site icon מקומון רמת גן

שירותים מיוחדים לאיתור נזילות מים

קרדיט - Canva

איתור נזילות מים באזור הצפון כרוך בשירותים מיוחדים הנותנים מענה לנכסי מגורים, מסחר ותעשייה הנגועים בנזילות מים נסתרות. לאור הטופוגרפיה המגוונת ותנאי האקלים של האזור, ממישורי החוף ועד ההררי של הגליל והגולן, איתור נזילות מים בצפון דורש מומחיות שיכולה לנווט את האתגרים הייחודיים הללו ביעילות.

אנשי מקצוע בתחום זה משתמשים בטכנולוגיות ומתודולוגיות מתקדמות לאיתור מדויק של נזילות מבלי לגרום נזק לרכוש. טכניקות כמו איתור דליפות אקוסטי, המאזין לצליל של בריחת מים בתוך מערכת אינסטלציה, מצלמות הדמיה תרמיות המזהות הפרשי טמפרטורה הנגרמים על ידי רטיבות.

הצורך בשירותים כאלה מודגש על ידי ההשלכות הפוטנציאליות של דליפות בלתי נבדקות, לרבות נזק מבני למבנים, בזבוז מים המוביל לחשבונות חשמל גבוהים יותר, וצמיחת עובש וטחב, שעלולים להוות סיכונים בריאותיים.

שיטה מועדפת לטיפול בבעיות צנרת

תיקון צנרת ביוב ללא הרס הפך לשיטה מועדפת לטיפול בבעיות צנרת תת קרקעית ללא צורך בחפירה מקיפה. טכניקת תיקון ללא תעלות זו, הידועה ביעילותה והשפעתה הסביבתית המינימלית, כוללת מספר שיטות חדשניות המאפשרות שחזור פונקציונליות הביוב ללא הפרעה קטנה עד ללא הפרעה למשטח שמעל. אחת הגישות הנפוצות ביותר היא תהליך ריפוד הצינור Cured-in-Place (CIPP), הכולל הכנסת צינור לבד רווי שרף לתוך הצינור הפגוע. ברגע שהוא נמצא במקום, הצינור מנופח, והשרף מתרפא ליצירת צינור חזק וחסר תפרים בתוך הצינור הישן, האוטם ביעילות כל סדקים או דליפה.

שיטה נוספת היא התפוצצות צינור, כאשר צינור חדש נמשך דרך הצינור הפגוע, מפרק את הצינור הישן ובו זמנית מחליף אותו בחדש. שיטה זו שימושית במיוחד עבור צינורות שהם מעבר לתיקון פשוט וזקוקים להחלפה.

טכניקות נטולות תעלה אלו מציעות יתרונות משמעותיים על פני שיטות תיקון מסורתיות. הם מפחיתים את הצורך בחפירה משבשת, שימור נופים, שבילי גישה ומבנים הממוקמים מעל קווי הביוב. יתר על כן, לעיתים קרובות ניתן להשלים תיקונים ללא תעלה מהר יותר ובעלות נמוכה יותר מאשר שיטות מבוססות חפירה, עם יתרון נוסף של הפקת תיקון ארוך טווח שפחות רגיש לנזילות עתידיות וחדירת שורשים. ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-4526283

Exit mobile version