Site icon מקומון רמת גן

שיפוצים בגובה, שיקום בטון מחיר, ניקיון בגובה

קרדיט : https://telpazheights.co.il/

היבטים בטיחותיים במהלך עבודות בגובה רב

האדם ביצע את העבודה הראשונה בגובה לפני כמה מאות אלפי שנים, כאשר טיפס על עץ הגבוה יותר ממנו. כיום, עבודות שיפוצים בגובה הן חלק בלתי נפרד מעבודות הבנייה. כמעת בכל תהליך בנייה עכשווי יש צורך בעבודות בגובה רב, אשר על פי התקנים הנהוגים, נקראת כל עבודה המבוצעת בגובה של מעל 1.8 מטר מסימון האפס. בעת ביצוע עבודות שיפוצים בגובה חובה על אנשי המקצוע להיות מומחים בתחום ולעבוד על פי תקנים, כללים והוראות בטיחות, שמטרתם למנוע תאונה או חלילה נפילה מגובה.

רשימת הציוד בו משתמשים לעבודות בגובה

מומחה העובד בגובה נראה יותר כמו מטפס הרים מאשר בעל מלאכה רגיל המבצע עבודות תיקון ובנייה, אינסטלציה, צביעה ועבודות אחרות. בנוסף לקסדת המגן המסורתית, משקפי מגן, כפפות וסרבל, ציוד העובדים בגובה כולל את הפריטים הבאים:

רשימת ההתקנים המפורטת לעבודה בגובה רחוקה מלהיות מלאה, מכיוון שהיא אינה כוללת פתרונות טכניים ספציפיים למדי המשמשים במצבים ספציפיים, למשל, בהרמת מטען לגובה.

ממה מושפע מחיר העבודה בגובה?

כאשר מזמינים מומחה ויש צורך בעבודות בגובה רב, מכאן גם יושפע המחיר עבור עבודות אלו. למשל כאשר בודקים עבור שיקום בטון מחיר, הוא יהיה שונה בין אם מדובר רק על יסודות הקומה הראשונה, או מדובר בשיקום ביטון עבור מבנה בעל 10 קומות, המצריך עבודות בגובה רב, עם כל הציוד הנלווה.

אילו עבודות נוספות ניתן לבצע בגובה?

על פי רוב, עבודות בגובה מבוצעות על ידי מומחים מתחום הבנייה והתיקונים, אך ישנה גם קבוצה של עבודות בגובה רב, שאינן מעורבות בעבודות קבועות של שיפוצים בגובה רב, כמו למשל:

מטפס תעשייתי מקצועי מסוגל לבצע כמעט כל עבודה בגובה רב. אז אם אתם זקוקים לאחד או לצוות שלם של עובדים מקצועיים בגובה רב, תל פז לגובה הם הכתובת עבורכם.

Exit mobile version