Site icon מקומון רמת גן

שימוש בטוח בציוד הרמה בעבודות בגובה

קרדיט - Freepik

במות הרמה הן משטחי עבודה ניידים המאפשרים גישה לאזורים גבוהים במבנים או במתקנים שונים לצרכי אחזקה וניקיון. עובדים בבמת הרמה חייבים לעבור הדרכות בטיחות ולהכיר את נוהלי הבטיחות לשימוש בציוד בגובה. יש לוודא שיש לבמת ההרמה פתרון יציב ובטוח בתנאי בינוי ופעילות שונים, כולל מיקום מפעילי היציבות וכיוון פעולתם. על שטח העבודה בבמת ההרמה להיות נקי ממכשולים ומשאריות חומרים שעלולים ליצור סיכון להחלקה. מפעיל במת הרמה חייב להיות קשור לבמת ההרמה בעת שהותו עליה. על הארגון לוודא שימוש נכון ובטיחותי בבמת ההרמה ועיגון וכיסוי נאותים בעת אי שימוש כדי למנוע פגיעה במתקנים, בעובדים או באנשים אחרים הנמצאים באתר העבודה. אחזקה ושימוש נכון בבמת הרמה חיוניים למניעת תאונות עבודה ולהגנה על בריאות וביטחון העובדים.

ניקיון יסודי למרחב הציבורי

מטאטא הכביש המכני הוא כלי מכני חיוני לניקיון השטחים הציבוריים בערים. תפקידו העיקרי הוא לטאטא
ביעילות את הכבישים, המדרכות, ושולי הדרכים על מנת לאסוף פסולת ולכלוך כגון: עלים יבשים, קליפות,
שאריות אוכל, בקבוקים, ניירות ופסולת. מטאטא כביש מכני הוא כלי רחב וארוך הנע על גבי גלגלים והמכונת טיאוט שמותקנת עליו מופעלת ע"י מנוע דיזל הפועל בעזרת סולר. במכונת הטיאוט קיימות מברשות ומטאטאים באמצע ובצידי המשאית, אשר מסתובבים ואוספים את הלכלוך והאשפה ביעילות אל תוך מיכל איסוף גדול בגוף המטאטא. ישנם מתזי מים שמתיזים בכדי לא ליצור אבק בזמן שהמברשות מברישות את הכביש. הפעלת המטאטא נעשית על ידי נהג שיושב בתוך תא הנהג הממוגן ומפעיל את ההגה והבקרים.
המטאטא צמוד לשפת המדרכה ונע לאורך הרחוב במהירות איטית וקבועה, כאשר המברשות אוספות את
הלכלוך אל מיכל האצירה. כך נשמרים הכבישים, המדרכות וסביבתם נקיים מלכלוך, אשפה ופסולת לטובת
העוברים והשבים למען בטיחות תנועה מיטבית.

יתרונות פיגומי האלומיניום בעבודות בנייה ושיפוצים

פיגומי אלומיניום הם מערכות תומכות זמניות העשויות מאלומיניום המשמשות בעיקר בעבודות בנייה ושיפוצים כדי לאפשר גישה נוחה ובטוחה לחלקים הגבוהים של המבנה. פיגומי האלומיניום קלים יחסית, ניתנים להרכבה ופירוק בקלות ובמהירות על ידי צוות קטן. שלדת האלומיניום חזקה ועמידה וניתן לבנות ממנה מערכות פיגומים יציבות ובטוחות. בנוסף, ניתן לכסות את הפיגומים ביריעות הגנה מפני שמש, גשם ורוח. כדי להבטיח עבודה בטוחה עם פיגומי אלומיניום, יש להקפיד על בחירת מוצר איכותי, התקנה נכונה על ידי אנשי מקצוע, עיגון וייצוב הולמים, בדיקות בטיחות תקופתיות והקפדה על נוהלי העבודה בגובה. על מנת להבטיח עבודה בטוחה ויעילה, מומלץ להסתמך על חברה מקצועית לאספקת והתקנת הפיגומים ושאר הציוד הנלווה. בחברת מג'יק קלין תמצאו את כל הציוד הנדרש לביצוע עבודות הבנייה או השיפוצים שלכם. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version