Site icon מקומון רמת גן

שאמה מבטיח: העירייה תבנה מרכז נוער חדש במרום נווה

הדמיות: באדיבות דוברות עיריית רמת-גן

בשבוע שעבר הכריז ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, על הקמת מרכז נוער חדש במרום נווה. לדבריו, מרכז הנוער יוקם בסמוך למרכז המסחרי במרום נווה. עיצוב החללים במרכז נעשה בשיתוף בני הנוער הרמת-גנים אשר ייהנו ממרכז עשיר במתקנים כמו במת הופעות, אולפן הקלטות ושוקובר.

המקום צפוי להיבנות בשטח של כ-600 מ"ר במרכז המסחרי שבשכונת מרום נווה וצפוי לשרת את תושבי העיר בגילאי 18-12. עוד טרם פתיחת ההליך, הוזמנו תושבי העיר לשתף רעיונות בפרופיל הפייסבוק של ראש העיר. המרכז העירוני החדש ישמש את הנוער הרמת-גני למגוון תחומים כמו: מרכז לפעילויות מיוחדות של תנועות הנוער הפועלות בעיר, מתן הרצאות השראה בסגנון TED בנושאים רלוונטיים לבני נוער, במת הופעות עבור זמרים צעירים בתחילת דרכם ואולפן הקלטות בו יוכלו לעשות את צעדיהם הראשונים בעולם המוסיקה.

הדמיות: באדיבות דוברות עיריית רמת-גן

לדברי ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, "מרכז הנוער במרום נווה יהיה מהמתקנים החדישים והמתקדמים ביותר בישראל. הנוער הרמת-גני מוביל בכל המדדים בתחום החינוך ותפקידנו הוא להמשיך לאתגר ולהרחיב את אופקיו עם מגוון רחב של פעילויות ואירועים קהילתיים".

שכונת מרום נווה נמצאת בחלק המזרחי של רמת-גן וגובלת עם בני ברק, רמת עמידר, שיכון מזרחי ורמת יצחק. השכונה מוגדרת כמרחב אורבני בו הכל קרוב ונמצא במרחק הליכה. בשכונה ניתן למצוא את פארק דוד שנחשב לפארק העירוני השני בגודלו ברמת גן, בית עמנואל שמשמש גם כמרכז תרבותי תוסס ומרכז מגוון פעילויות תחת קורת גג אחת כמו מעונות יום, צהרונים ומועדוניות. שכונת מרום נווה ידועה באופיה התוסס כאשר כמדי יום שישי, מתקיים יריד אוכל מיוחד בסמוך לקניון עופר מרום.

הכרזתו של רה"ע על תחילת העבודות במרום נווה, מצטרפת למהלכים נוספים שהנהלת העיר עושה עבור פעילות הפנאי והתרבות של בני הנוער ברמת-גן. בחודש שעבר הכריז ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, כי הוא מתכוון להקים שני בתים חדשים לתנועות הנוער בואדי כופר, עבור שבט ירדן ועבור בני עקיבא, לאחר סיור משותף של רה"ע עם חבר המועצה ויו"ר הנוער ישראל זרי ומהנדסת העיר, סיגל חורש.

הדמיות: באדיבות דוברות עיריית רמת-גן
Exit mobile version