Site icon מקומון רמת גן

רוצים ליצור ערוגה קטנה במשרד? כך תעשו את זה

קרדיט - pexels.com

יציאה למקומות פתוחים היא הדרך הטובה ביותר לראות ולהרגיש את הטבע. עם זאת, רובנו חיים באזור אורבני שאין בו כמעט ירוק, כך שיש חיפוש אחר שיטות איך להביא את הטבע אלינו לתוך הבית או המשרד, מה שמחייב את הבאתו בקטן, ולמזלנו הדבר אפשרי. טרריום היא טכניקה לגידול צמחים בתוך כלי. הכלי יכול להיות פתוח עם פתח צר יחסית או סגור. הכלי השקוף מאפשר לצמחים לקבל אור ולכם לראות את הגינה הקטנה היטב.  ניתן למצוא טרריום למכירה במקומות המתמחים בתחום ומציעים סוגים שונים של טרריום: טרריום בתוך מגוון כלים שיכולים להיות עגולים, בצורת בקבוק עם פתח צר או אליפטיים. אפשר לשלב צמחים שונים כמו סוקולנטים, צמחי בית, אך גם צמחים שלרוב אינם מיועדים לתוך בית. כך תיהנו בבית או במשרד מערוגה קטנה וקסומה שניתן להניח על המדף, השולחן או בכל מקום אחר.

סוקולנטים: משפחה של צמחים במגוון צורות, גדלים וצבעים

הסוקולנטים הם משפחה של מגוון רחב של צמחים המגיעים בשלל צורות, כולל כאלה שצמיחתם סימטרית ויוצרים צורות מרהיבות, גוונים שונים, החל מירוק דרך צהוב וכתום ועד סגול. ישנם סוקולנטים הצומחים בצורה זקופה כמו סנסיווריה שניתן לראות בעציצים במשרדים או בבתים אך ישנם גם סוקולנטים נשפכים אותם ניתן לתלות ולהוסיף לכל חדר מראה ירוק וחמים. סוקולנטים אלה ניתנים לתלייה בעציץ רגיל אך גם בתוך כלים מעניינים ומעוצבים שיוסיפו עוד ייחודיות. למרות שהסוקולנטים שונים מאוד זה מזה במראה, לכולם תכונה משותפת: עלים אוגרי מים ולכן הם עמידים, יכולים להסתדר גם במקומות חמים ויבשים ודורשים טיפול מינימלי.

ללמד את הילד על מבנה הצמח בסדנה חווייתית

הכרת מבנה הצמח מהשורש ועד לעלים, פרחים ופירות הוא נושא שעולה בכל בית בשלב כלשהו, לרוב באופן טבעי מתוך התעניינות של הילדים. הצמחים מושכים את תשומת הלב ומסקרנים. הצבעוניות והיופי גורמים לכל ילד להתעניין בצמחים בצורה כזאת או אחרת. אם אתם רוצים להפוך את הדבר לחוויה ייחודית ומעניינת גם לכם וגם לילדים, סדנת קוקדמה היא דרך נהדרת ללמוד העל הצמח, להכיר אותו לכל אורכו והכל תוך כדי עשיה כיפית. קוקדמה היא טכניקת גידול יפנית מיוחדת בה הצמח גדל בצורה הטבעית ביותר, בתוך כדור של אדמה וטחב. הדבר מאפשר לצמח ניקוז טוב יותר של מים. אתם יכולים להניח את הקוקדמה בכל מקום מואר או לתלות אותה מן התקרה, להסתכל על הצמח ולראות אותו במלואו.

החממה סטודיו לצמחים מתמחה בהכנת אלמנטים עיצוביים בהם הצמחים הם המרכז כמו קוקדמות, טרריום ועוד. המקום מעביר גם סדנאות. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version