Site icon מקומון רמת גן

ראשון לציון: עיר מגוונת למגורים, מסחר ומשרדים

קרדיט - Pixabay

עיצוב פנים, בניגוד למה שלא מעט אנשים חושבים, אינו כולל רק הום סטיילינג והלבשת הבית אלא גם תכנון פנימי של החלל. זהו שלב חיוני בתכנון ועיצוב כל חלל ולא רק דירות ובתי מגורים. גם חללי מסחר כמו חנויות עוברים עיצוב פנים וכן משרדים. כיוון שבראשון לציון ישנם מתחמים המשלבים בין דירות מגורים, משרדים ואזורי מסחר באותו מתחם, מעצב פנים בראשון לציון אשר לוקח חלק באותו פרויקט יהיה מעצב פנים המתמחה בעיצוב פנים בכל אחד מסוגי החללים. הדבר ידרוש ממנו יצירתיות, גמישות וחשיבה מחוץ לקופסה כדי להתגבר על מכשולים.

האתגרים שישנם בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים

לכאורה, עיצוב פנים וילות ובתים יוקרתיים אחרים הוא חלומו של כל מעצב. אין ספק שהיצירתיות יכולה לפרוץ החוצה כאשר ישנו שטח רחב ידיים בחוץ וגם בפנים וכאשר  הלקוח מעמיד תקציב גבוה לפרויקט. מעצב פנים יכול להרגיש בפרויקט כזה כמו ילד בחנות צעצועים. עם זאת, נדרשת מקצועיות רבה בפרויקטים אלה ויכולת להתמקד ולמקד את הלקוח. גם כאן המעצב צריך להתמודד עם אתגרים. שטח גדול מאוד יכול ליצור חלל שיש בו אווירה קרה או מנוכרת. מעצב הפנים צריך למצוא את הדרך איך ליצור גם בחלל גדול אווירה חמימה וביתית. בנוסף על המעצב לשלב בין יוקרה לבין פונקציונליות ונוחות לכל דיירי הבית, כולל ילדים לבין עיצוב יוקרתי. התמרון בין היוקרה לפונקציונליות, בין העיצוב לנוחות דורש ממנו ידע וניסיון.

בחירה נכונה של מעצב פנים בדרך לבית החלומות

בחירה נכונה של מעצב פנים תשפיע מאוד על המשך החיים שלכם. עיצוב פנים מדויק ונכון ייתן לכם תחושה של נוחות, מרחב, חופש תנועה בבית לצד עיצוב בסגנון אהוב עליכם או עיצוב אקלקטי המשלב בין סגנונות. לכן, חשוב להשקיע בבחירה מתאימה של מעצב פנים. בדקו מהו הניסיון שלו כמעצב פנים בכלל ובסוג הפרויקט הרלוונטי לכם בפרט. אם מדובר על בית פרטי יוקרתי, בחרו מעצב פנים אשר יש מאחוריו מספר פרויקטים של עיצוב בתי יוקרה. בדקו שסגנון העיצוב בפרויקטים מתאים לסגנון שלכם. מעבר לכך חשוב מאוד גם הפן האישי: שתהיה כימיה ביניכם ושהמעצב יצליח להבין את הציפיות שלכם מעיצוב הבית, צרכים או בקשות מיוחדות ויידע איך לשלב אותם באופן הרמוני.

יניב ורשבסקי הוא מעצב פנים בעל ניסיון רב בעיצוב וילות ובתי יוקרה. הוא משלב בין יכולת הקשבה והבנה מעולה של הלקוח לבין כלים מקצועיים שצבר במשך שנות הניסיון שלו כמעצב פנים וגם כמפקח בניה. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version