Site icon מקומון רמת גן

קמאדו – כלי בישול פונקציונאלי להפליא!

קמאדו הם כיריים רב-תכליתיות המאפשרות לצלות, לעשן בשר ואפילו לאפות. קמאדו הם גרילי פחמים מבודדים בהשראת שיטה יפנית מסורתית של בישול על גחלים בכלי קרמי. גופם בצורת ביצה מאפשר לאוויר חם לנוע מעל ומתחת לרשתות הבישול, ובולמים בחלק העליון והתחתון שולטים בטמפרטורה. הקמאדו הפופולריים ביותר, ובדרך כלל היקרים ביותר, עדיין עשויים מקרמיקה, אם כי חלקם עשויים מפלדה עם דופן כפולה או מתכות אחרות. למרות שהם בראש ובראשונה גרילי פחמים, קמאדו מציעים אפשרויות צדדיות מדהימות. ברגע שאתם לומדים כיצד לשלוט כראוי בזרימת האוויר, קל להגדיר ולשמור על טמפרטורות גבוהות ונמוכות, וזו הסיבה שהם משמשים לעתים קרובות כל כך לעישון בשר.

קרדיט freepik.com

איך בדקנו גריל קמאדו?

כדי לבדוק את איכותו של קמאדו אתם צריכים להדליק אותו ולנסות לבשל עליו. כדי שהקמאדו יהיה חם מספיק לגריל, יש לפתוח את פתחי האוורור העליונים והתחתונים מספיק כדי להגדיר את הטמפרטורה של כל גריל בטמפרטורה הגבוהה ביותר. בשלו עוף על הטמפרטורה הגבוהה ביותר, תוך התבוננות בטעם, במרקם, בלחות ובסימני הגריל. כשתסיימו לבשל, ​​עקבו אחר הגריל כדי לראות כמה זמן הוא נשאר חם.

מה כדאי לחפש בעת בחירת קמאדו

מה עוד צריך לקחת בחשבון כשקונים גריל קמאדו

את הגרילים הטובים והאיכותיים ביותר, שמגיעים עם ערכת אביזרים מלאה, תוכלו למצוא אצל קמאדו, שמביאים עבורכם מעשנות קמאדו איכותיות במגוון גדלים.

Exit mobile version