Site icon מקומון רמת גן

קייטנת הגלישה הכי שווה לילדים בתל אביב

האם ילדיכם חולמים להפוך לגולשי גלים כמו מקצוענים? בקייטנת הגלישה המדהימה של OranSurfSchool בתל ברוך, החלום הזה הופך למציאות! מדריכי הגלישה הוותיקים והמומחים שלהם ילמדו את ילדיכם את כל הסודות של ספורט הגלישה המלהיב תוך כדי חוויה בלתי נשכחת של כיף ואקשן.

אורן וייס – הגולש המקצועי שהפך את חלומו למקצוע אורן וייס, מייסד בית הספר ואגדת הגלישה הישראלית, החליט להקים את OranSurfSchool לאחר קריירת גלישה מקצועית מפוארת. מאלוף ישראל רב שנים, דרך דירוג עולמי גבוה והשתתפות בספוטים הגלים הנחשקים בעולם – אורן צבר ניסיון עצום שהוא מעביר כעת לדור הבא של גולשים.

קרדיט https://oransurf.co.il/

צוות מדריכי הגלישה המנוסים והמוסמכים בישראל

הצוות המקצועי של מדריכי הגלישה שלהם כולל בוגרים של מכון וינגייט, שעברו גם הכשרה ייחודית תחת החניכה האישית של אורן וייס. בזכות שנות הניסיון המצטברות, המדריכים שולטים בשיטת הלימוד המדורגת והמוכחת של אורן – שמבטיחה התקדמות מהירה והגעה לרמת גלישה מצוינת.

מתודולוגיית לימוד ייחודית להצלחה בגלישת גלים

קייטנת גלישה שכולה כיף, אקשן וחוויה בלתי נשכחת בקייטנת OranSurfSchool, ילדיכם ייהנו מחוויה של פעם בחיים! מלבד לימוד מקצועי של גלישת הגלים בים, הם גם יחוו פעילויות חוויתיות שונות כמו משחקי חוף, פעילויות גיבוש, שירה וריקודים – והכל בסביבה בטוחה ומפוקחת של חוף תל ברוך.

סטנדרטים גבוהים של בטיחות ואבטחה

בOranSurfSchool, שמים דגש גדול על בטיחות ואבטחה בזמן הפעילויות. כל המדריכים עברו הדרכות מיוחדות, הציוד עומד בתקנים הגבוהים ביותר, ויש צוות רפואי זמין לכל מקרה. בנוסף, הפעילות מאובטחת ע"י צוות אבטחה מיומן. בטיחות הילדים היא קודש עליון בשבילנו.

חוויה לכל המשפחה – גם ההורים נהנים!

מעבר לחוויה המדהימה של הילדים, גם ההורים ייהנו! ניתן לצפות בשיעורי הגלישה מרחוק, ליהנות מפינות ישיבה ובילוי בחוף תל ברוך ולקחת חלק בפעילויות נוספות לכל המשפחה. זוהי חוויה משפחתית בלתי נשכחת!

מוכנים להפליג? הירשמו לקייטנת OranSurfSchool כבר היום! אז מה אתם מחכים? קייטנת OranSurfSchool כבר ממתינה להרפתקאות הגלישה הבאות! הירשמו כבר עכשיו לקראת הקיץ וצפו לחוויה בלתי נשכחת של ספורט, חוויה, קהילה וכיף אינסופי. לגעת בגלים הגדולים – זו תחילתה של הרפתקה. צרו קשר דרך הטלפון עוד היום 050-340-5413

Exit mobile version