Site icon מקומון רמת גן

קורס בניית ציפורניים, קורס פדיקור, לימודי פדיקור רפואי

קרדיט Unsplash

כל מה שבונת ציפורניים מתחילה צריכה לדעת

אם את בתחילת דרכך, ומעוניינת להקים עסק לבניית ציפורניים, תחילה עליך להבין מה נחוץ לבונת ציפורניים מתחילה ואיזה כישורים עליך לרכוש לפני שאת מתחילה לקבל לקוחות בפועל. הדבר הראשון שצריך לזכור הוא שלפני שאת פותחת עסק משלך לציפורניים, בהחלט כדאי שתעברי קורס בניית ציפורניים על מנת לרכוש מיומנויות בסיסיות בעבודת בניית ציפורניים ובעבודה עם הכלים והציוד המתאימים. את יכולה לקחת הכשרה כזו הן בקורסים המוצאים דרך מכללות ייעודיות והן דרך בונה מנוסה אחד על אחד. בכל מקרה תצטרכי להשקיע זמן וכסף בתהליך הלימודי. אבל צריך לזכור שכל הכספים שהושקעו בהכשרה ישתלמו פעמים רבות לאחר פתיחת עסק משלך, כי ככל שהעבודה תתבצע בצורה טובה יותר, כך יגיעו יותר לקוחות חדשים לעסק שלך.

אלו כישורים חשוב שיהיו לבונת ציפורניים?

אם כבר מדברים על מה שדרוש לבונת ציפורניים מתחילה, יש לציין את הכישורים החשובים ביותר כגון:

אם את מעוניינת להגדיל את פלח ההכנסה שלך, תוכלי לעבור גם קורס פדיקור מקצועי, ובכך להציע שני שירותים בסיסיים וחשובים ללקוחות שלך במקום אחד.

יתרונות השתתפות בסדנאות מניקור ופדיקור

לעתים קרובות אפשר לשמוע בונות ציפורניים מתחילות שאומרות כי אין צורך בשיעורים וקורסים לאחר סיום הלימודים הבסיסי, כי בעידן טכנולוגיית המחשבים תמיד אפשר להיכנס ליוטיוב, לפתוח את הערוץ המתאים ולקבל גישה למידע הדרוש. אבל בואו לא ניתמם, טיפול בציפורניים הוא לא סוג השירות שניתן ללמוד מסרטונים באינטרנט. כדי ללמוד איך לעשות את החיתוך הנכון, חייבים ללמוד את התנועות הנכונות, בכדי לא לגרום לנזק ללקוחות. בעזרת קורס מקצועי, בונת ציפורנים מקבלת את מספר הדגשים הדרוש לתרגול הידע שלה, ושום הכשרת אקספרס ביוטיוב לא תספק זאת. גם עבודה עם ג'ל או בנייה לא מסתפקת במריחת החומר עצמו, היא גם הכנה נכונה של הציפורן, מיקום נכון של היד, התנועות הנכונות עם המברשת בעת פריסת הג'ל או האקריליק. אם התיקון לא נכון, הלקוחה יכולה לקבל נזקים בציפורניים. גם בפדיקור, כולם יודעים איך "לגרד" עקבים בבית במקלחת, אבל צריך ללמוד איך לעבוד עם מכונת פדיקור בעזרת קורס פדיקור רפואי. אחרי הכל, מהלך אחד שגוי, ואפשר לפגוע בציפורן, לחתוך את העור ברגל או להסיר שכבת עור במקום שלא צריך. אם את מעוניינת לקבל הכשרה מהטובים ביותר בתחום L&A ביוטי אקדמי – אקדמיית בוטיק למקצועות היופי היא המקום בשבילך.

Exit mobile version