Site icon מקומון רמת גן

צרות של תינוקות- פותרים את הקלאב פוט

קרדיט - Canva

אם שמעתם על קלאב פוט כנראה שאתם מכירים מקרוב, ואם אתם מכירים מקרוב אתם וודאי תרצו לשמוע על הנעליים המקצועיות שעזרו לאלפי תינוקות בעולם להגיע למצב תקין מושלם בקלות וללא סבל מיותר. לפחות אחת מכל מאה תינוקות נולד עם קלאב פוט, זוהי בעיה מולדת של עיוות מסויים בכף הרגל, בגלל גיד אכילס קצר מדי שמושך אזורים מסוימים ברגל כלפי מטה ואזורים אחרים כלפי פנים. קלאב פוט לא קשה לזהות ולכן אין צורך להיכנס לחרדות כאשר קוראים על כך, אם לא ראיתם משהו חריג בכף הרגל של התינוק שלכם- אין לו קלאב פוט. אבל אם יש לכם היכרות עם מישהו שמתמודד עם זה- כדאי לכם לשמוע על סנדלי אלפא פלקס- נעליים לקלאב פוט שעושות את העבודה הכי טוב שיש. מדובר בפיתוח שיש לו עדים והמלצות מומחים חמות מכל העולם, תוך שהוא משולב בשיטה המקצועית והיעילה ביותר לטיפול בקלאב פוט- שיטת פונסטי.

בעיות מולדות לעומת בעיות שניוניות

בעיות אורתופדיות מולדות זוכות ליחס שונה מבעיות אורתופדיות שנגרמו בעקבות טראומה, חבלה או מאורע אחר שהתרחש בחיי האדם כמו למשל אירוע מוחי, זאת כיוון שבשונה מבעיות שנוצרו באופן שניוני, כלומר- המצב היה תקין בעבר ולפתע אירע משהו שגרם לנזק, הינן בעיות שדורשות אנרגיות רבות כדי לטפל בהן, והתוצאה לא תמיד תהיה מושלמת. לעומת זאת, בעיות מולדות במרבית המקרים ניתן לפתור בגיל צעיר מאד, משתדלים לעשות זאת עד גיל שנה ככל שאפשר, ובמצב כזה לא נשאר לילד כל נזק או שאריות אחרות מן העיוות המקורי. תיקון פגיעות מולדות בכף הרגל הוא חיוני כדי לאפשר לו לחיות בהמשך החיים כאחד האדם ללא סבל וללא תופעות לוואי שונות. במקרה של קלאב פוט זה קריטי עוד יותר, כיוון שמדובר בעיוות שמקשה על ההליכה ולעיתים אינו מאפשר אותה כלל, טיפול מהיר יפתור את הבעיה לחלוטין ולא ישאיר לה זכר.

מהן הנעליים הללו

בטיפול בשיטת פונסטי מקבלים אחת לשבועיים בערך סדרת תרגילי מניפולציה עדינים שלאט לאט אמורים לשנות את מצב הרגל. נעלי אלפא פלאקס תומכים בשיטה ובתהליכיה באופן מובהק, הן ניתנות לשינוי לאורך התהליך ככל שהוא מתקדם, וממצבות את השינויים שנרכשים במהלך התוכנית. שימוש בנעליים הוכח על פי כל קנה מידה כיעיל במיוחד, לעיתים ניתן לחסוך באמצעותו ניתוח מתקן ובכל מקרה הוא מקצר את התהליך ומבטיח את הצלחתו. דברו איתנו בסטרייד אורתופדיה.

Exit mobile version