Site icon מקומון רמת גן

צדק הוא לא רק מילה

קרדיט Canva

בשנים האחרונות הוחלה רפורמה מקיפה במדיניות של הכונס הרשמי (בשמו הקודם היום הממונה על הליכי חדלות הפירעון); ההוצאה לפועל – כלפי חדלי פירעון, פושטי רגל וכל מי שנקלע לקשיים פיננסיים עד כדי הגבלות קשות, הליך שאינו תחום בזמן, ועל כן כיום ניתן לדבר על אופק חדש לתקווה לאנשים אלה אשר איתרע מזלם. כבר לא מסתכלים על החייבים כמי שבאו לרמות ולצבור חובות בחוסר אחריות אלא גם על אנשים רבים שנקלעו למצבים כאלה מחוסר הבנה בניהול פיננסי או במשברים בלתי נמנעים. לכן, המטרה של המערכת כיום היא לבדוק את מצבם בצורה יסודית ולהעניק להם פתרונות שיאפשרו להם גם להחזיר חובות וגם לחזור כמה שיותר מהר למסלול חיים רגיל וצרכני מבלי להקשות עליהם לעשות זאת. כשאתם נקלעים למצב כזה ומאבדים תקווה, חשוב מאוד לפנות לעזרת עו ד חדלות פירעון ובהקדם, על מנת שאפשר יהיה להתחיל לעשות למענכם כל מה שנדרש כדי לחלץ אתכם ממסלול כזה ולהחזיר אתכם לפסי שגרה משקמת וצרכנית כמה שיותר מהר. משרד עו"ד מיכאל גבור פועל ברוח זאת למען הלקוחות שלו כבר שנים, ומצליח לחלץ אותם לדרך חדשה של שיקום בהכירו את המערכת גם כאשר משמש הוא בכובעו כנאמן וגם בייצוג חייבים במחוזות אחרים.

כשהמשפחה מגיעה לבית המשפט

אף פעם לא קל לפרוס עניינים משפחתיים לעיני הרשויות אולם לעתים זה בלתי נמנע במצבים מסוימים, ברובם לא חיוביים. זה קורה כאשר מתגרשים, כאשר נלחמים על סדרי שהייה וזמני שהות או במסגרת חלוקת רכוש, כאשר ישנן מחלוקות בין בני זוג הקשורות במישרין לילדים ולרכוש אשר אותו צברו בני הזוג משך השנים. כך גם לגבי הליכי השגה וערעור על צוואות או להפך, כאשר לא עורכים צוואה והמלחמה מתחילה מיד לאחר הפטירה של המוריש. בכל המקרים האלה מסייע לכם עו"ד דיני משפחה אשר הינו דיסקרטי, אמפתי ואחראי שמנהל כל תיק במטרה לגשר ולפשר אבל מבלי להתפשר על האינטרסים של הלקוחות שלו ועל הזכויות שלהם. מקרים כאלה חובה לנהל בדרך יצירתית כדי להימנע ממוקשים רגשיים וכדי לשקם כמה שיותר את מערכות היחסים היה ופני הצדדים לשלום בית  או בכדי לסיים את מערכת היחסים כאשר נושא הרכוש, המזונות וסדרי השהות מוסדרים ללא פשרות.

לכל מסמך אימות חוקי

נוטריון אנגלית הוא מי שמאמת מסמכים הנדרשים אימות נוטריוני בפני הרשויות בארץ ובחו"ל. האחריות המוטלת על כתפיו גדולה וחשוב כי יהיה דובר השפות אותן נותן הוא שירות על בוריין. שירותי נוטריון חיוניים לאנשים רבים וחשוב לקבל אותם ממי שבאמת אפשר לסמוך עליו ולעבוד אתו למען המטרות המשותפות שהן להניע תהליכים בפני רשויות במדינות אחרות, למטרות שונות. משרד עו"ד מיכאל גבור מסייע לכם בכל מה שנדרש כשירותי נוטריון, כדי שתוכלו להוציא אזרחות זרה, לחתום על עסקאות או להתקבל ללימודים ולכל מטרה אחרת שלשמה נזקקתם לשירותים אלה.

Exit mobile version