Site icon מקומון רמת גן

פתרונות מתכת בתעשיה זה מחם בע"מ

קרדיט - Freepik

מפעל טוב הוא כזה שמייצר מוצרים איכותיים, עומד בתקנים המחמירים, וגם, חשוב לדעת- מתוחזק כראוי באופן שוטף ומאובזר ככל שיותר. למה זה בכלל משנה, אתם וודאי שואלים. במפעל שלכם מייצרים את המוצרים הטובים ביותר אבל מעולם לא הקדשתם מחשבה לגבי התחזוקה של המפעל שלכם ועד כמה זה חשוב בכלל, מה שחשוב הוא התוצרת שלכם, לא? אז זהו שכן, אבל התוצרת מושפעת באופן מוחלט מרמת התחזוקה של המפעל בו היא מיוצרת. לא מאמינים? תחשבו רגע על מאווררים לתעשייה, יש לכם כאלו במפעל? אם לא [האמת שגם אם כן..]- אתם צריכים לקרוא את המאמר הזה שלפניכם.

מהי המשמעות של אבזור איכותי במפעל שלכם

אז ראשית לכל, שימוש באבזור ברמה יצרנית גבוהה יהפוך את המפעל שלכם להרבה יותר יעיל, מקצועי ומהיר, ימנע מכם השבתת מכונות שמתרחשות בלא מעט מפעלים אחת למספר ימים או שבועות, שהם- חשוב לציין- תוצאה של אי הקפדה על רמת חומרים גבוהה של פסי היצור שלכם. נכון שלא כל חברת תחזוקה ותיקון מכונות תעשיתיות תאמר לכם את זה, אבל זה רק בגלל שלהם משתלם הרבה יותר לבוא אליכם למפעל פעם בשבוע. האמת היא שאם תשקיעו במכונות שלכם את התקציב הנכון- אתם תגלו שהן עמידות הרבה יותר ממה שהכרתם, יעילות פי כמה וכמה ומשתלמות בגדול. ההבדל בין בושינג פולימר פשוט לבושינג אל חלד חזק- הוא הבדל מהותי ביכולות העבודה של המכונות שלכם. זו לא עוד המלצה, זוהי מציאות שאתם תיווכחו בה מיד כאשר תנסו את זה.

וחוץ מזה?

חוץ מזה יש עוד משהו לא פחות חשוב. במפעל שלכם ישנם לא רק חומרים ומכונות ייצור, אלא גם- בני אדם רגילים. אז נכון שאלו הם בני אדם שנמצאים במעמד שכיר או אפילו פחות מזה ואינם בעלי מפעל כמוכם, ובכל זאת, הם בני אדם שווים לא פחות מכם. מה זה קשור לענייננו? עיוון שאם אינכם דואגים למצב בריא ונעים לעבודה עבור העובדים והפועלים שלכם במפעל, אתם מורידים את רמת התפוקה של המפעל שלכם באופן מיידי. זה לא עניין שאפשר לסדר אותו עם בונוסים גבוהים או עונשים למתרשלים, זו עובדה מוכחת שביצועים משתפרים בתנאים טובים ואינם מתאפשרים בתנאים ירודים. מאווררים תעשייתיים יעילים יכפילו את כוח העבודה שלכם, ממש כמו שבושינג חזק ישדרג את יכולות המכונות במפעל שלכם. מחפשים עוד פתרונות לצרכים תעשייתיים- יש לנו הכל עבורכם. דברו איתנו.

Exit mobile version