Site icon מקומון רמת גן

פשטידות וסלטים: שילוב מנצח!

פשטידות וסלטים שני מאכלים שמאוד קל להכין ומאוד כיף לאכול! יש מגוון רחב של פשטידות נהדרות שיכולות להיות לא פחות ממושלמות לארוחת צוהריים או ערב, לקחת אותן לאירוע מסוים, לחג או אפילו לשכנה מלמעלה שהזמינה אתכם לכוס קפה. הסלט שלצד הפשטידה הוא התוספת המושלמת לביס שכולו טעים ורענן. במאמר זה נביא לפניכם שילובים מנצחים של פשטידות וסלטים.

צילום: pixabay

פשטידת ברוקולי עם גבינות

פשטידת ברוקולי יכולה להיות נהדרת בפני עצמה, אך כשמכניסים לתוכה גבינות כבר מדובר במשהו אחר לחלוטין. הפשטידה העשירה הזו, בעלת הניחוח המשגע והגוונים הירוקים העזים של תפרחות הברוקולי היא ארוחת צוהריים נהדרת שאתם יכולים לאכול גם בבית וגם בעבודה.

רוטב מומלץ: רוטב יוגורט עם נענע קצוצה ורעננה.

סלט מומלץ: סלט עלים עם מקלות סלק, אגוזי מלך, גבינה בולגרית, עגבניות שרי, בצל סגול ורוטב ויניגרט.

פשטידת בטטה מתקתקה

לבטטות יש טעם מתוק וטעים, בתוך פשטידה הן הופכות לטעימות ונימוחות וזהו פשוט מעדן לאכול אותן. תוכלו לשלב על גבי הפשטידה שלכם טבעות של גבינת עיזים שיהפכו למותכות מחום התנור ויעניקו לטעמי הבטטה הרמוניה מבורכת.

רוטב מומלץ: רוטב צ'ימיצ'ורי עם הרבה כוסברה ופטרוזיליה, שום טרי ושמן זית ולמי שאוהב נגיעות של חריף יכול להוסיף פנימה גם צ'ילי חריף.

סלט מומלץ: סלט גזר, חמוציות ואגוזים בטעמים חמוצים מתקתקים מושלם לצד פשטידת בטטה, הוסיפו פנימה גם פטרוזיליה קצוצה, תבלו עם מיץ תפוזים, סילאן, חומץ תפוחים ושמן זית ויש לכם סלט מושלם לצד הפשטידה!

פשטידת תרד מזינה

מי שגדל על דמותו של פופאי בוודאי זוכר כיצד היה אוכל תרד מקופסת שימורים ומיד מקבל כוחות גדולים וחזקים! פשטידת תרד מלאה בברזל ונוגדי חמצון היא בדיוק מה שהגוף שלכם זקוק לו. תוכלו לשלב בפשטידה הנהדרת הזו גם גבינה בולגרית ולקבל טעם שמזכיר קצת את הבורקס האייקוני.

רוטב מומלץ: רוטב מיונז, שום ושמיר עם מעט מלח ולימון טרי.

סלט מומלץ: סלט קינואה עם ירקות קלויים – חצילים, פלפלים וקישואים, קצת גרגירי רימון, פטרוזיליה ונענע קצוצים וכמובן אגוזי מלך, את כל הטוב הזה תתבלו עם שמן זית, לימון וחומץ בלסמי.

פשטידת פטריות בטעמי חורף

פשטידת פטריות היא ללא ספק אחת הפשטידות הטעימות ביותר שיש, אפשר להכין אותה מסוג אחד של פטריות או מכמה סוגים ולקבל כמה סוגי מרקמים בתוך הפשטידה. אפשר לשלב איתה גבינות או עשבי תיבול ולשפר את טעמה בעשרות מונים. כך או כך זוהי פשטידה ריחנית שכולם ישמחו מאוד לאכול ממנה.

רוטב מומלץ: רוטב טחינה עשיר עם הרבה שום, לימון וכוסברה.

סלט מומלץ: סלט קפרזה איטלקי המשלב בין עגבניות טריות, עלי בזיליקום טריים וגבינת מוצרלה עם שמן זית וחומץ בלסמי שיחמיאו לטעמי הפטריות.

פשטידת בצלים עם שמיר

פשטידת בצלים היא פשטידה טעימה במיוחד, אומנם כדי להכין אותה יש לטגן בצלים ולהגיר מהם את הנוזלים, אך מהרגע שאלו נפגשים עם רוטב הרויאל מדובר בסיפור אהבה. העניקו לבצלים שלכם קצת חום ואהבה עם תיבול של מלח, פלפל שחור, אגוז מוסקט ושמיר קצוץ והכניסו את הפשטידה לאפייה. הריחות שיתפשטו לכם בבית יזמינו את כולם אל המטבח לטעום מהפשטידה המופלאה שלכם.

רוטב מומלץ: ציזיקי יווני – יוגורט עם שום ומלפפונים ירוקים.

סלט מומלץ: סלט עגבניות עם גבינת פטה ואבוקדו, מעט בצל סגול, מיץ לימון, שמן זית איכותי, מלח ופלפל שחור. מי שרוצה יכול שלדרג את הסלט עם קרוטונים או פיתה קראנץ'.

Exit mobile version