Site icon מקומון רמת גן

פרקט למינציה מחיר

credit: canva.com

מי שאוהב את המראה של רצפת פרקט יבחן לעומק את האפשרויות אשר עומדות בפניו ואת כל הפרמטרים שקשורים לסוגים השונים של פרקטים – דגם ודוגמה, חומר הגלם שממנו עשויות קורות הפרקט, משך האספקה וההתקנה וכמובן המחיר. באופן מאד כללי וגורף אפשר לומר שאת רצפות הפרקט ניתן לחלק לשתי קטגוריות עיקריות – פרקט רגיל ופרקט למינציה. כיום ידוע שקורות של פרקט למינציה מחיר טוב וזול יותר מאשר הפרקט הרגיל ויש לסוג זה עוד כמה וכמה יתרונות, אך מסתבר בשורה התחתונה המראה שמתקבל לא לגמרי זהה למראה של רצפת פרקט רגילה ויש מי שמשווה את הלמינציה לפרקט סינטטי.

איך בוחרים פרקט למינציה מחיר טוב וכדאי?

פרקט רגיל יהיה עשוי מקורות עץ ולכן יהיה כבד יותר וגם משמעותית יותר יקר. מי שמחפש לשלם פחות צריך לבחור פרקט למינציה מחיר טוב ונוח יותר וגם ליהנות מהיתרונות האחרים של פרקט הלמינציה. מדובר בחומרים סינטטיים כמו למינציה חיצונית, מלמין או עץ דחוס מסוג HDF. מכיוון שמדובר בחומרי גלם נגישים יותר וכאלה שקל יותר להשיג בתעשייה – הרי שגם המחיר שלהם נמוך משמעותית מהמחיר של פרקט רגיל אשר עשוי מעץ ונדרשים תהליכי עיבוד לא פשוטים על מנת להגיע לרמה גבוהה של איכות, שלא לומר שלמות. מסיבה זו פרקט למינציה נחשב לפופולרי ומבוקש מאד.

לבחור נכון את הפרקט המתאים והמושלם

אין זה פשוט לבחור את קורות הפרקט שיתאימו לבית או לחדר החדש וצריך להקדיש לא מעט זמן ומחשבה לבחירה. צריך לראות דוגמאות ותמונות של חדרים או חללים שבהם מותקן הפרקט שמתלבטים לגביו וללא ספק אחרי שבוחנים את האפשרויות, מתייעצים עם אנשי מקצוע ומקבלים כמה וכמה הצעות מחיר להתקנת פרקט למינציה מחיר אטרקטיבי שמתאים לכיס – יהיה הרבה יותר קל לבחור ומועד ההתקנה יגיע כמה שיותר מהר. חשוב לא פחות המקום ממנו מזמינים ורמת המקצועיות שלו.

רוצים להתקין פרקט למינציה? שטיחי ש.ט.ר הם הכתובת המתאימה עבורכם, עם ניסיון רב בתחום זה ומגוון שירותים הניתנים תחת קורת גג אחת.

Exit mobile version