Site icon מקומון רמת גן

נפתח נגדך תיק חייבים? חשוב לפעול במהירות

עורך דין צוואות

credit: pixabay

הידעת? 9% מהאוכלוסייה הישראלית צפויים לנהל תיק חייבים בהוצל"פ בשלב כזה או אחר בחייהם. העובדה הזו מספרת לנו לא מעט על המציאות הרווחת כיום בישראל. רבים מאיתנו נוטים להאמין כי הסתבכות בחובות נגרמת עקב התנהלות חסרת אחריות במקרה הטוב או נוכלות במקרה הרע. עם זאת, לעתים קרובות, מספיקה החלטה אחת לא נכונה או פורענות בלתי צפויה שהתרגשה על חיינו כדי להתחיל תהליך שיהיה קשה מאוד לעצור. למרבה המזל, כיום יותר מאי פעם מעמידה לרשותך המדינה מגוון רחב של פתרונות לניהול מיטיב של המצב. עו"ד רן שדה, עורך דין גבייה, מפרט כאן על תהליך נכון לניהול תיק חייבים.

הייצוג הנכון יעשה את כל ההבדל

בשנים האחרונות, התפתחה רפורמה חשובה מאין כמותה בתהליכי ההוצאה לפועל וחדלות פירעון. אם בעבר היה מושתת התהליך על ענישה והטלת מגבלות על החייב, כיום גוברת המגמה להעניק לאדם הזדמנות לשיקום כלכלי. כחלק מהמגמה הזו, ניתן כיום להגיע למגוון הסדרים עם הנושים ולהתאים את פירעון החוב ליכולותיך. במהלך תקופת ההחזר, יספק לך הממונה על תיקך כלים חשובים שיסייעו לך לעמוד בחזרה על רגליך.

עורך הדין שלך, הוא ללא ספק עמוד היסוד בתהליך הזה. כדי להבטיח שיעמוד לרשותך הסדר נושים או תהליך חדלות פירעון שיהיה באפשרותך לעמוד בו, נדרש עורך דין חובות מנוסה ומיומן שיוכל לייצג אותך במשא ומתן, ללמוד לעומק את נסיבותיך ולהציג את טיעוניך בבית המשפט על הצד הטוב ביותר.

הזמן הטוב ביותר להתחיל הוא עכשיו

חשוב שנזכור, כל רגע בו תיק החייבים שלנו אינו מטופל כורה בפנינו בור שרק מעמיק את החובות. התעלמות מהמצב תגרור עיקולים והגבלות חמורות שברוב המקרים, יעמיקו את הקושי להחזיר את החוב אף יותר. משרד עורכי הדין שדה ושות' מזמין אותך לרתום לצידך צוות משפטי מהשורה הראשונה בעל ניסיון רב שנים בייצוג חייבים בתהליכי הוצאה לפועל. כדי להתחיל בתהליך, רן שדה, עורך דין צוואות וחובות, מזמין אותך ליצור עמו קשר עוד היום במספר הטלפון 074-7691482 וישמח לסייע לך בכל הנדרש לכל אורך הדרך.

 

Exit mobile version