Site icon מקומון רמת גן

נפגע תאונה? אל תתמודד לבד

קרדיט Canva

תאונת דרכים היא אירוע טראומטי ומורכב לכל הצדדים המעורבים. ראשית, אלמנט ההפתעה משחק תפקיד משמעותי, שכן תאונות דרכים מטבען אינן ניתנות לחיזוי. שנית, תאונות אלו גורמות לרוב לפציעות או אפילו למוות. בנוסף, הנפגעים נאלצים להתמודד עם השלכות לא רצויות, הן פיזיות והן רגשיות, לצד עומסים כלכליים כמו אשפוז, כאבים, טראומה פסיכולוגית, נכות, אובדן ימי עבודה, השפעה מהותית על כושר ההשתכרות ועוד. כדי לסייע לנפגעים בניווט במצבים אלו, הורה המחוקק הישראלי כי כל אדם מחויב ב'ביטוח חובה' ולכן, אדם שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי כספי, ללא קשר למידת אשמתו בתאונה. המטרה היא לספק לקורבנות את המשאבים הדרושים כדי להתאושש מהאירוע ולחדש במהירות את חייהם היומיומיים. על מנת למצות את כל הזכויות שלכם מומלץ לפנות אל עו"ד תאונות דרכים הבקיא היטב בחוקים ובתקנות על מנת להגיע לתוצאה המיטבית.

נפגעת בדרך לעבודה או ממנה? מגיע לך פיצוי

תביעות תאונות עבודה מוגשות באופן תדיר, מאחר ותאונות עבודה אינן דבר נדיר. תאונת עבודה מתייחסת לאירוע המתרחש במקום העבודה הרגיל של העובד או תוך כדי ביצוע תפקידו, או כאשר הוא נמצא במשימה הקשורה לעבודה מטעם מעסיקו. לעצמאים שאין להם מעסיק קבוע, תאונת עבודה מוגדרת כתאונה המתרחשת במהלך או כתוצאה מעבודתם האישית. ראוי לציין שאנשים רבים מתעלמים מהעובדה שגם תאונות דרכים המתרחשות במהלך הנסיעה של עובד לעבודה וממנה נחשבות לתאונות עבודה. במילים אחרות, אם אדם נקלע לתאונת דרכים תוך כדי נסיעה מהבית למקום העבודה או להיפך, היא מוכרת כתאונת עבודה. המשמעות היא שכמעט כל אדם עובד נמצא בסיכון פוטנציאלי לחוות תאונת עבודה בשלב מסוים בחייו. בנוסף, תאונות המתרחשות בהפסקות של עובד, בין אם במקום העבודה או בסמוך לה, מסווגות גם כתאונות עבודה. לדוגמא, אם אדם עוזב את מקום עבודתו בהפסקה ונגרם לו פציעה בזמן שאינו עסוק באופן פעיל בעיסוקו, הדבר עדיין ייחשב כתאונת עבודה.

ליווי אישי ומקצועי

באם הנך נפגע תאונת עבודה או תאונת דרכים, דע כי אינך לבד. בכל הנוגע לתחומים אלו, מומלץ ואף רצוי להיעזר בעורך דין מקצועי ומנוסה אשר יוכל לנווט אותך בצורה הטובה ביותר על מנת שתקבל את מלא זכויותיך. עו"ד לירון ארהרדט, מתמחה בתחום דיני הנזיקין, לרבות תביעות בגין נזקי גוף, תביעות נגד רשויות מקומיות, תאונות דרכים, ביטוח לאומי. מניסיונה רב השנים ובטיפול בתיקים רבים, היא תדע לנהל את תיקך בצורה הטובה ביותר למען מיצוי זכויותיך.

Exit mobile version