Site icon מקומון רמת גן

ניתוח הגדלת חזה – 6 דברים שחשוב לדעת

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך כירורגי שניתן להשתמש בו כדי לשפר את הגודל, הצורה ו/או הגובה של השדיים. הליך זה מבוצע בדרך כלל על נשים עם חזה קטן המעוניינות להגדיל את גודל החזה והצורה שלו, אך הוא מבוצע גם במקרים נוספים. הנה כמה דברים שחשוב לדעת בנושא. 

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך קוסמטי הנעשה בדרך כלל מסיבות כמו טיפול בסרטן השד, להגברת ההערכה העצמית ולשיפור דימוי הגוף, כחלק משינוי מין או לתיקון פגמים מולדים. חשוב לדעת למה את נכנסת לפני שתעברי את הניתוח הזה, אז הנה 6 דברים חשובים שכדאי לדעת על ניתוח הגדלת חזה.

ניתן לבצע את הניתוח באמצעות חתך מתחת לשד או דרך פתח קטן בבית השחי. ההחלטה היכן לעשות זאת תלויה באיזה סוג של צורה את רוצה את השדיים שלך לאחר הניתוח וכמה זמן את רוצה להשקיע בהחלמה, או לחילופין, לקצר אותה.

לא רק בישראל, מדובר באחד ההליכים הכירורגיים-פלסטיים הכי נפוצים שקיימים בימינו. הערה היא שמיליוני נשים עוברות ניתוח הגדלת חזה במהלך כל שנה בארה"ב ובעולם. לפי הערכות, מדובר על מספרים של כ-5 – 10 מיליון נשים בכל שנה ברחבי העולם. 

קרדיט: CANVA

אמנם ניתוח הגדלת חזה הוא הליך מאוד נפוץ, אבל הוא גם כולל בתוכו מספר סיכונים, חסרונות וכן תופעות לוואי פוטנציאליות. הסיכונים בניתוח הגדלת חזה הם שונים, ולכן חשוב לדעת למה את נכנסת לפני שעוברים את ההליך. עלייך להיות מודעת גם לתופעות הלוואי האפשריות מהניתוח, כולל: זיהום במקום החתך, צלקות לא רצויות, כאבים באזור סביב השדיים והפטמות ועוד.

באופן כללי, הניתוח יכול להימשך בין שעה לשעתיים ויותר. ההליך מבוצע בדרך כלל עם הרדמה מקומית, כאשר מחיר הגדלת חזה יכול לנוע בין 10,000 ₪ ל-35,000 ₪ ומעלה. אלו המחירים במרפאות הפרטיות באופן ממוצע, אבל חשוב שתעשי את המחקר שלך מראש ותבררי את העלויות השונות במרפאות. 

אמנם זה מיתוס שצבר תאוצה עם השנים, אבל הנה אנחנו כאן להגיד לך שאין בעיה להניק לאחר ניתוח הגדלת חזה. חלק מהנשים עדיין חוששות מפני ההנקה, אבל קחי בחשבון שאם תרצי, תמיד תוכלי לבחור להוציא את השתלים. החדרת השתלים אינה בלתי הפיכה. אם מה שהתאים לך בתור נערה אינו מתאים יותר בתור אמא, תרגישי חופשי להיות מי שאת ולעבור הליך הסרת שתלי סיליקון. 

אם אינך בטוחה בתוצאות הרצויות לך, המנתח שלך יעזור לך להחליט איזה סוג שתל עלייך לבחור על סמך מבנה הגוף והתוצאה הרצויה, כמו גם בהתאם להיסטוריה הרפואית שלך ולאורח חייך. אם למשל יש לך נטייה לעלות ולרדת במשקל באופן חד, יש צורך לשקול את הנתון הזה עם הרופא. מצבים אלו מובילים להימתחות של העור, מה שעשוי להתבטא בצורת ועיצוב החזה בטווח הארוך.

 

Exit mobile version