Site icon מקומון רמת גן

ניהול תהליך גמילה – בצורה אחראית ומיומנת

גמילה מהרואין

קרדיט:canva

לכל אחד מאיתנו יכולות להיות תקופות קשות ומורכבות בחיים. על אחת כמה וכמה אם אתם מתמודדים עם בעיות כמו התמכרויות לחומרים מסוכנים או להתנהגויות מסכנות חיים. ועכשיו, ברור לכם שאתם חייבים לקבל את העזרה המקצועית של אנשי מקצוע ועדיף לפנות לקבל את העזרה כמה שיותר מוקדם. היכולות של אנשי הצוות של מרכז הטיפול של עמותת צעדים אחרת, יכולים לעזור לכם להבין איך להתמודד עם המחלה שלכם בצורה הכי מקצועית שיש ואיך להצליח לנהל את החיים שלכם למרות הנטיה שלכם להתמכרות לחומרים מסוכנים, כשהשליטה נמצאת בידיים שלכם ואתם יודעים איך להתאים את הסביבה שלכם ליכולות שלכם.

היכולת לקבל את הכלים הדרושים

המהות של תהליך טיפול, במיוחד בכל מה שקשור להתמכרויות, היא לשלב בין טיפול פיזי, לבין בנייה של יכולות התנהגות ויכולות חברתיות. ועל כן, המטרה של תהליך גמילה מהרואין היא להבין איך לשנות את ההרגלים הקטנים שגורמים לכם שוב ושוב ליפול לשימוש בסמים, על ידי יצירת מחויבות שלכם לתהליך והקניית הכלים הדרושים להתמודד עם כל סיטואציה שבה אתם נמצאים.

טיפול מותאם אישית לצרכים שלכם

הדרך להצליח להתמודד עם המשימות הרבות שלכם, עוברת קודם כל בבניה של תוכנית טיפול מותאמת אישית. זו היא משימה חיונית במיוחד כאשר מדובר על מקרים שבהם יש תחלואה כפולה – כלומר אתם סובלים משתי בעיות מורכבות בה בעת, צריך להיות מאוד מדויקים בתכנון הטיפול ובתהליך שאתם צריכים לעבור.

האחריות שבאה עם טיפול בבריאות

האחריות שבאה עליכם ועל האנשים הקרובים אליכם כאשר אתם נכנסים אל מרכז גמילה מהימורים היא לדבוק בתוכנית. אתם צריכים להיות מחויבים לתהליך בצורה הכי עמוקה שיש. להבין שהיתרונות שבתוצאות התהליך עולים על כלל החסרונות והקשיים שתחוו לאורך הדרך. ועל כן, רק אם אתם מכירים בעובדה שאתם הולכים לתהליך מחייב, ואתם מבינים את המורכבות שלו. ככה שתהיו מחויבים לעצמכם ותתמודדו עם הקשיים בליווי הנכון של אנשי המקצוע הנכונים ביותר לכם, ותסיימו את התהליך כשיש לכם את כל היכולות שאתם צריכים.

הצוות המקצועי של עמותת צעדים אחרת יכול לעזור לכם להתמודד עם אתגרי החיים המורכבים והקשים ביותר, כאשר אתם בונים את הטיפול שאתם צריכים לקבל ולהצליח לבנות מחדש את החיים הבריאים והיציבים שמגיע לכם לקבל. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות המקצועי ניתן לפנות לטלפון מספר 0559724197.

Exit mobile version