Site icon מקומון רמת גן

מתי נצטרך עורך דין מקרקעין?

לפני כל עסקת מקרקעין חשוב לשקול היטב את כל הצעדים ולבדוק מה בדיוק עומדת מאחורי ההצעה. לא תמיד זה כל כך חלק כפי שזה נראה על פניו ולעיתים דווקא כן רואים את הבעייתיות בעיניים אך בעזרת ליווי מקצועי שך עורך דין ניתן לקבל את הרוגע ואת התחושה כי אכן מבחינה חוקית הכול יהיה בסדר.

בכל מקרה, גם אם הכול תקין וגם אם מדובר בנכס חדש ממש מול קבלן שמוכר לכם אותו, אל תוותרו על השירות של עורך דין מקרקעין. אל תסתפקו בעורך הדין שהוא בעניין מטעם המוכר כי הוא מייצג את המוכר ולא אתכם. ואם תהיה לכם תביעה כלשהי או בקשה כזו או אחרת, עורך הדין של המוכר לא באמת יוכל לסייע לכם.

איך בוחרים עורך דין מקרקעין?

כל התחום הזה של עריכת דין הוא תחום מאוד גדול ומאוד מורכב. יש כל כך הרבה תחומים בעריכת דין ולכל תחום יש את תתי התחומים כאשר לכל איש מקצוע יש את החלקים אשר בהם הוא מתמחה יותר מכל דבר אחר.

זה מה שלמעשה עשוי להקשות עלינו מאוד את הבחירה כאשר הרצון שלנו הוא כמובן לדייק את איש המקצוע בהתאם לצרכים שלנו.

כלומר, אם אנחנו רוצים למכור נכס או לקנות נכס באזור המרכז, חשוב לנו לבחור עורך דין מקרקעין במרכז שמכיר את האזור, מכיר את הנכסים במקום, יודע מהם המחירים במקום, מודע לנקודות התורפה אם ישנן באזור הספציפי ובקיצור, יודע ומבין איך צריך להתנהל מול כל נכס.

צילום: canva

עורך דין מתחיל או עורך דין וותיק?

שאלה נוספת שעולה לא פעם היא האם חשוב דווקא לפנות אל עורך דין וותיק שבדרך הטבע יש לו גם יותר ניסיון בתחום או שמא עדיף לפנות אל עורך דין צעיר שיש לו יותר מרץ, הוא גם רוצה להוכיח את עצמו ועל כן הוא גם יתאמץ יותר וגם המחיר שלו יהיה נמוך יותר מעורך דין מנוסה וותיק בתחום?

אז השאלה הזו היא בהחלט שאלה קשה שיש להידרש אליה בכל הרצינות.

כי עורך הדין בשורה התחתונה אמור לספק לנו את הסחורה ואנחנו רוצים אותה הכי משובחת והכי יעילה.

כדי לוודא האם אכן הכתובת שנפנה אליה היא מוצדקת ושווה את ההשקעה, כדאי מאוד לפנות ולהתעניין אצל אנשים שכבר נהנו מהשירות של אותו איש מקצוע ולברר מולו האם מדובר אכן באיש מקצוע שהוא יכול להמליץ לכם עליו.

ההמלצה צריכה להתבסס על מספר נקודות חשובות. זה כולל:

כל אלו הם פרמטרים סף. כלומר כאלה שאסור לכם לוותר עליהם. אם יש לכם אותם, צאו לדרך לעסקה הכי מוצלחת שלכם!

Exit mobile version