Site icon מקומון רמת גן

מתי נבחר מאווררים תעשייתיים ואיך נתקין אותם

קרדיט לתמונה: sphere-eng.co.il

פתרונות אוורור לתעשייה נדרשים גם להבטחת סביבת עבודה בריאה ובטוחה וגם לתקינות תהליך הייצור. מאוורר תעשייתי הוא הרבה יותר מעוד מאוורר, זהו פתרון אוורור רב עצמה שמתאים לחללים גדולים ולחללים קטנים  כאחד. המאווררים התעשייתיים מתאימים לשימוש גם בחללים עם פתחים רבים ואפילו בשטחים פתוחים. אלו הם מאווררים גדולים וחזקים יותר בהשוואה אל מאווררים ביתיים.

יתרונות של מאווררים תעשייתיים

אם אתם מחפשים פתרון אוורור זול וקל להתקנה – מאוורר תעשייתי יעניק לכם תמורה מלאה בעד כספכם. ההתקנה של המאווררים נחשבת פשוטה, מהירה וזולה יותר בהשוואה אל פתרונות אוורור מורכבים יותר שדורשים התקנת תעלות. יתרון נוסף הוא צריכת חשמל נמוכה יותר מזו של מזגן. קטגוריית המאווררים התעשייתיים מציעה מגוון דגמים וגדלים עם אופציה למאוורר עומד, מאוורר תלוי על קיר, מאוורר תלוי על תקרה. קיימים מאווררים עם מהירויות שונות, כמה עוצמות וצורות. כל לקוח מוזמן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבחור לעצמו את הדגם המתאים ביותר.

מאווררים תעשייתיים כפתרון אוורור שקט

אם חשבתם עד היום שמאווררים הם פתרון אוורור רועש שעלול להפריע לנוכחים במקום – הגיע הזמן שתגלו שקיימים גם דגמים חדישים ושקטים. מאוורר תעשייתי שקט אינו מפריע לשגרת העבודה ומתאים גם להתקנה במתחמי אירועים, מסעדות, בתי עסק, אולמות הרצאה. צריכת החשמל הנמוכה של המאוורר מגדירה אותו גם כפתרון אוורור ידידותי לסביבה.

התקנת מאווררים בחללים ממוזגים

זקוקים לפתרון אוורור עבור מתחם חם במיוחד? שילוב בין מזגן לבין מאוורר ישיג תוצאות מצוינות. מאווררים לבדם אינם מספיקים להתמודדות עם טמפרטורות גבוהות במיוחד, אך יחד עם המזגן הם מצליחים לפזר במהרה בחלל כולו את האוויר הצונן. מאווררים תעשייתיים שמותקנים במקומות הנכונים מגבירים את האפקט של המזגן, מקררים במהרה את החלל כולו ומפחיתים עם פיזור אוויר יעיל את צריכת החשמל הגבוהה של המזגן.

איך בוחרים נכון מאוורר?

התאמה נכונה של מאוורר מתייחסת לצרכים של המשתמשים, התנאים בשטח, המיקום, נתונים טכניים. יש לקבוע את המיקום של המאוורר ואת מספר המאווררים על פי גודל החלל, מספר השוהים בו, מיקום של מערכות מיזוג ופתחי אוורור. התייעצות עם אנשי מקצוע היא הבסיס לבחירה נכונה ומדויקת. העיצוב של המאווררים בסיסי אך קיימים היום דגמים בעלי עיצוב מודרני. אל תשכחו לבחון את חומרי הגלם ולוודא בחירה בחומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן. כדאי לתת עדיפות למאווררים עם להבים שאינם מחלידים. חברת קוניצין ולדימיר היא הכתובות לפתרונות אוורור איכותיים ויעילים במחירים אטרקטיביים, חייגו עכשיו למאווררים תעשייתיים בטיחותיים.

Exit mobile version