Site icon מקומון רמת גן

מתי מומלץ לאחד הלוואות ואיך עושים את זה?

קרדיט - Canva

יש לכם מספר הלוואות ואתם מתקשים לעמוד בנטל? איחוד הלוואות עשוי להיות הפתרון שאתם מחפשים. בשנים האחרונות הלוואת משכנתא לאיחוד הלוואות הפכה לצעד פופולרי ואף נחוץ. עם העלייה בריבית ויוקר המחייה רבים נאלצו לחשב מסלול מחדש. איחוד של כמה הלוואות מאפשר לכם להתאים את ההחזר ליכולת הכלכלית הנוכחית שלכם. אתם לוקחים כעת הלוואה אחת ארוכת טווח בסכום שמכסה את כל ההלוואות וההתחייבויות הכספיות שיש לכם. במקום הלוואות יקרות קצרות טווח אתם מקבלים על עצמכם הלוואה ארוכת טווח עם החזר חודשי נמוך. מתכננים לאחד הלוואות? אל תשכחו לוודא שאתם סוגרים גם את כל החובות בכרטיסי האשראי ואת המינוס בחשבון הבנק.

איך מתכננים איחוד הלוואות?

על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה חשוב להתייעץ עם יועץ פיננסי. יחד עם ההלוואה החדשה אתם מתבקשים גם להגדיר תקציב ולעבור להתנהלות פיננסית נכונה. זה הזמן לבחון את ההכנסות מול ההוצאות ולנקוט בצעדים הדרושים לשמירה על מאזן חיובי. ללא ליווי של יועץ פיננסי שמתמחה בכלכלת משפחה אתם עלולים למצוא את עצמכם נכנסים שוב לחובות. יציאה לדרך כלכלית חדשה כוללת גם הסתכלות אחרת על המציאות, ייתכן ותגלו שיש לכם אפשרות לרכוש נדל"ן עם משכנתא לנכס מסחרי או לחילופין להירשם לתכנית מחיר למשתכן. רק יועץ פיננסי יידע איזו הלוואה מתאימה לכם ואיך להשיג אותה עבורכם. הלוואה בריבית נמוכה ופריסת תשלומים רחבה חוסכת לכם כסף.

איך עושים מיפוי של הלוואות?

על מנת לקבל מושג אודות הסכום הדרוש ופריסת התשלומים המבוקשת יש לערוך תחילה רשימה של כל ההלוואות וכל ההתחייבויות הכספיות הקיימות. נכלול כאן הלוואות שלקחנו מכל גורם, מינוס בבנק וחובות לכרטיסי אשראי. השלב הבא יהיה בדיקה של כל מקורות ההכנסה : משכורות, ביטוח לאומי וכן הלאה. אנחנו מבצעים את המיפוי בכדי לקבוע באיזה סכום החזר חודשי נצליח לעמוד מבלי להיכנס שוב לחובות. לא רואים איך אתם מצליחים אי פעם לקנות דירה בגלל חובות שאתם גוררים מזה שנים רבות? זה הזמן לפנות לייעוץ פיננסי, לאחד הלוואות, להתאושש, לחסוך ובתוך כמה שנים גם לקבל הלוואת משכנתא במחיר למשתכן באזור מבוקש.

איך מגישים את הבקשה לאיחוד הלוואות?

הגשת בקשה לקבלת משכנתא לאיחוד הלוואות מתחילה בפנייה אל יועץ פיננסי שמתמחה במשכנתאות. רק יועץ מנוסה יודע איך לתכנן את ההלוואה, לאלו בנקים כדאי לפנות ואיך לנהל משא ומתן על התנאים. ריבית של משכנתא לאיחוד הלוואות צריכה להיות נמוכה יותר מהריבית שאתם משלמים כיום ואטרקטיבית יותר בהשוואה אל משכנתא לנכס מסחרי. תהיו מרוצים כשתקבלו ריבית דומה לזו של משכנתא במחיר למשתכן. מרגישים שיש לכם יותר מדי התחייבויות כספיות? משלמים ריבית גבוהה על הלוואות? אוליבר רוס הוא יועץ משכנתאות שיודע איך למצוא עבור כל לקוח הלוואה במסלול אופטימלי וחסכוני. יש לאוליבר רוס גם הכשרה של יועץ משכנתא וגם הכשרה של מומחה לכלכלת המשפחה.

Exit mobile version