Site icon מקומון רמת גן

מתי זה הזמן המתאים ביותר לחפש ביטוח צלילה?

קרדיט: unsplash.com

כאשר אתם מתכננים נופש פעיל באילת, כמו צלילה באילת, חשוב לא להמעיט בחשיבותו של ביטוח צלילה. אתם עשויים לקבל את ההגנה הנחוה לכם במהלך הצלילה מחברת מטאביט סוכנות לביטוח (2021) בעמ. כאשר אתם מבוטחים בפוליסת הביטוח המתאימה לצלילה, אתם לא תצטרכו לדאוג אם חלילה יקרה מצב חריג. במקרה שצולל נפצע קשה בזמן צלילה, ביטוח צלילה יכול לסייע בכיסוי עלויות הטיפול. ביטוח צלילה מיוחד שווה את הזמן, המאמץ וההוצאות הנוספים בשל הסכנות המוגברות בפני הצוללנים.

צוללנים עומדים בפני סכנות מיוחדות

אמנם צלילה היא עדיין פעילות בטוחה בגבולות ההכשרה והמומחיות המתאימים, אבל היא טומנת בחובה את הסיכונים הקשורים למה שספקי ביטוח רבים יסמנו כ"ספורט אקסטרים". אחת ממחלות הצלילה היקרות (והלא נעימות) היא מחלת הדקומפרסיה (DCS), זה קורה כאשר גז החנקן ברקמותיהם של הצוללנים מתחיל להתרחב ומחפש את הדרך המהירה ביותר החוצה מהגוף, שהיא דרך הרקמה. השכיחות של DCS מוערכת בשלושה מקרים לכל 10,000 צלילות. מאחר ותמיד יש מידה מסוימת של סכנה בזמן צלילה, חשוב לעשות ביטוח צלילה זוגי שיכסה אתכם במהלך הפעילות. יש הרבה סכנות נוספות איתן צוללנים מתמודדים. גם עם הסיכונים הבאים הם בינוניים עד חמורים:

כאשר השתתפות בצלילה אינה מכוסה בביטוח בריאות או נסיעות סטנדרטי, רכישת ביטוח צלילה זוגי היא החלטה נבונה בשל האפשרות (אם כי קטנה) לפתח כל אחת מהמחלות הללו במהלך או אחרי צלילה.

מדוע ביטוח צלילה משתלם?

כאשר יש ביטוח צלילה ליומיים, גם אם הסיכון לפציעה חמורה במהלך צלילה במסגרת מגבלות האימון של האדם הוא מינימלי, ההוצאות הנלוות הן משמעותיות. אם אתם מקבלים פציעה או חוטפים כל אחת מהמחלות, היו מוכלים להוצאה של אלפי שקלים. מנגד, ביטוח צלילה מכסה את פעילות האקסטרים המדוברת, ונותן כיסוי לפציעות אלו.. ביטוח צלילה עשוי לספק כיסוי ליותר מסתם חשבונות רפואיים.

מאחר ומדובר בספורט מקטגוריית האקסטרים, אל תוותרו על רכישת הביטוח המתאים דרך חברת מטאביט סוכנות לביטוח (2021) בעמ, אשר יודעים בדיוק אילו סכנות יכולות לחכות לכם במצולות הים, ומאפשרים לכם לבטח את עצמכם נגד בעיות פוטנציאליות אלו.

Exit mobile version