Site icon מקומון רמת גן

משרד מודרני דורש היערכות מתאימה

קרדיט Canva

משרדים גדולים באמת אינם צריכים להתעסק בכל מה שקשור למנהלה וללוגיסטיקה של הפעלת המשרד עצמו אלא בעבודתם בלבד. זאת הסיבה שבגללה מעדיפים בחברות גדולות לשכור את שירותיה של חברה שמשכירה או מציבה מיכון משרדי מגוון, ממחשב ומכונת צילום ועד מדפסת תלת מימד. התוצרים של מיכון משרדי כזה בחברות גדולות לא תמיד מצדיק את קניית המכונות או התעסקות בתחזוקה ובלוגיסטיקה של החלפת החומרים שנדרשים להפעלתם. לכן, כאשר עושים אאוטסורסינג גם לשירות כזה מצליחים לייעל מאוד את ההדפסות, הצילומים, העבודה עם המכשירים והפקת התוצרים המודפסים למיניהם ללא עלויות מיותרות. סיבות נוספות לשכירת ציוד כזה במקום קנייתו קשורות לתפעול שלהן והחזקת אנשים מיוחדים שתפקידם לטפל בהן כל הזמן, וזה החיסכון הגדול ביותר שמשיגים בצורה כזאת, גם בזמן וגם במשאבי אנוש. חברת קופיטק מתמחה במתן פתרונות למשרדים מסוגים שונים מבלי שיצטרכו לחפש את המערך הנכון של מיכון משרדי ומחשוב.

הדפסות הן עיקר ההוצאות בכל משרד

עיקר ההוצאות על מיכון משרדי הוא לא המכונות עצמן אלא כל מה שקשור בנייר ובהדפסות שונות, גם של מוצרי תוכן של החברה, גם דיוור ללקוחות, חוזים ומסמכים ועוד, וגם של צ'קים ומוצרים נוספים שחייבים להדפיס באיכות תעשייתית ממש גם כאשר מדובר במשרד ולא בבית דפוס. כשמשתמשים במכונות מעולות באיכות תעשייתית מעבר לביתית או משרדית פשוטה התוצאות המכובדות נראות מקצועיות יותר. בגלל זה משתמשים בשירותי השכרת מדפסת לייזר איכותית שיש לה את היכולת להדפיס מוצרים שנראים ייצוגיים יותר מהדפסה משרדית רגילה במדפסת לא מקצועית. לשם כך רצוי להשתמש בשירותי חברה שמבינה במדפסות ובוחרת לכם את המדפסת הטובה ביותר למטרתכם.

יתרונות האאוטסורסינג של הדפסות

במקום להתעניין כל הזמן במילה האחרונה בתחום של המיכון המשרדי, יש לכם חברה שמומחיותה היא לעשות זאת למענכם, להביא את המדפסות, המחשבים, מכונות הצילום, הטבלטים ושאר הציוד שנדרש לכם המעודכן ביותר בתחום. בזכות זה תוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר של עבודה עם מיכון זה ולא תצטרכו להחליף אותו על חשבונכם בכל שנה. חברה כזאת אחראית גם לתחזוקה השוטפת של המכונות ובכך היא פוטרת אתכם מחיפוש טכנאים שיהיו פנויים או מהעסקת אדם מיוחד שזה תפקידו כל הזמן. חברת קופיטק משכירה, מייבאת ומוכרת ציוד משרדי לחברות וגם מעניקה שירותי תחזוקה ותיקונים צמודים לכל לקוחותיה. התמיכה הטכנית שתקבלו אונליין או בהצבת המכשירים והדרכת העובדים בשימוש בהם היא שירות מסור שפוטר אתכם מדאגה לטיפול נכון במכשירים.

Exit mobile version