Site icon מקומון רמת גן

מרכז גמילה לטיפול בהתמכרויות

התמודדות עם התמכרות איננה פשוטה, ואין זה משנה אם מדובר על התמכרות לאלכוהול, סמים או אפילו כדורים פסיכיאטריים. במקרים שבהם אתם נתקלים באחד הקרובים אליכם מתמודד עם התמכרות, הרי שיהיה כדאי לכם לנקוט בצעד מבלי להתעכב כלל וכלל. הצוות של MY GROUP מעניק ליווי בתהליך טיפול בהתמכרויות, מההתחלה ועד הסוף, כאשר זה כולל התערבות טיפולית עד הבית, בניית תכנית שיקום אינדיבידואלית ושליחת המטופלים לסדנאות החלמה עם מטפלים מנוסים. כך אתם יכולים לדעת שאתם שולחים את האדם שקרוב אליכם למסגרת שתוכל לחלץ אותו מהבוץ ולשים אותו בפוזיציה הרבה יותר טובה להתמודדות עם ההתמכרות שפוגעת בשגרת החיים שלו.

קרדיט CANVA

טיפול בהתמכרויות – יש מה לעשות בנידון

למרבה הצער יש לא מעט אנשים שבוחרים לומר נואש ולא לעשות דבר כאשר הם מוצאים את עצמם מתמודדים עם התמכרות. סטיגמות חברתיות וחששות מפני תגובות של אחרים מובילה מכורים להימנע מחשיפת ההתמכרות שלהם, וכתוצאה מכך הם נמצאים במעין מעגל קסמים שאין להם דרך לצאת ממנו. במקום זאת, אנו ממליצים בחום שלא להסס לפעול במצבים מעין אלו, ולהבין כי טיפול בהתמכרויות יכול להיות חוויה נעימה אם רק לוקחים בו חלק בדרך הנכונה. כאשר יש צוות מקצועי שבונה לכם או לאחד הקרובים אליכם תכנית טיפול וליווי שלמה, זה הופך את תהליך הגמילה כולו להרבה יותר פשוט וממוקד בסופו של דבר.

טיפולים שמותאמים למנעד רחב של התמכרויות

חשוב להבין כי אין פנים חד גוניות להתמכרות, והרי שאם מנסים להבין לאילו דברים אנשים עלולים להתמכר, יש אינספור מקרים. הימורים, אלכוהול וסמים הם רק קצה הקרחון שנוגע להתמכרויות נפוצות בקרב אנשים. התפקיד העיקרי של מטפלים בהתמכרויות הנו להכווין את אופי הטיפול ותכנית השיקום בצורה מדויקת לצרכיו של המטופל, וכך בעצם להכווין את הדרך שלו החוצה, אל עבר אופק טוב יותר, כזה שבו יוכל לנהל את חייו ללא התמכרות שמשבשת את השגרה היומית שלו. ב – MY GROUP תוכלו לקבל אוזן קשבת והכוונה מקצועית מצוות עם ניסיון של למעלה מ – 15 שנים אשר ישמח להעניק לכם ליווי והכוונה בכל תהליך הגמילה. צרו קשר עוד היום 050-499-9876

Exit mobile version